Health: မ်က္စိအား ေကာင္းေစမယ့္ သဘာဝနည္း (၇) နည္း

အိပ္ေရးမဝျခင္းဟာ မ်က္လံုးေညာင္းညာမႈေတြကိုပါ ျဖစ္ေစပါတယ္။

play

 

၁ - အသီးနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္

အသီးအရြက္ေတြကေတာ့ ေန႔စဥ္ ထမင္းဝိုင္းမွာ ထည့္သြင္းစားသံုးေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂ - ငါး

ငါးမၾကိဳက္တဲ့လူေတြအတြက္ေတာ့ ငါးၾကီးဆီ စားေပးသင့္ပါတယ္။ ငါးမွာပါတဲ့ အိုမီဂါ ဖက္တီးအက္ဆစ္ဟာ မ်က္လံုးက်န္းမာေရးအတြက္ မ်ားစြာ အေထာက္အကူျဖစ္ပါတယ္။

၃ - ခႏၶာကိုယ္

play

 

က်န္းမာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္လည္း ရွိသင့္ပါတယ္။ လႈပ္ရွားတက္ၾကြမႈနည္းျပီး အဝလြန္တဲ့ခႏၶာကိုယ္ဟာ မ်က္လံုးက်န္းမာေရးကိုပါ ထိခိုက္ႏုိင္ပါတယ္။

၄ - ေဆးလိပ္

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးအတြက္ပါ မကဘူး မ်က္လံုးကိုပါ ထိခိုက္ႏုိင္ပါတယ္။

၅ - ေနေရာင္

play

 

မ်က္လံုးကို ေနေရာင္နဲ႔ တိုက္ရိုက္ထိေတြ႕တာကို ကာကြယ္ပါ။ ေနပူထဲ အျမဲသြားရသူဆို မ်က္မွန္ ေဆာင္ထားတာမ်ိဳး၊ ဦးထုပ္ေဆာင္းတာမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။ ေနပူထဲေရာက္တာနဲ႔ ထီးေဆာင္းသင့္ပါတယ္။

၆ - မ်က္လံုး

မနက္တုိင္း မ်က္ႏွာနဲ႔ မ်က္လံုးကို ေရနဲ႔ ၁၀ မိနစ္ ၁၅ မိနစ္ၾကာေအာင္ ဆြတ္ေပးပါ။ ညေနလည္း ထိုအတုိင္း လုပ္သင့္ပါတယ္။

၇ - အိပ္ပါ

play

 

လံုေလာက္တဲ့ အိပ္စက္မႈရွိသင့္ပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝျခင္းဟာ မ်က္လံုးေညာင္းညာမႈေတြကိုပါ ျဖစ္ေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား