Health: ဆီးခ်ဳိမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ႏုိင္တဲ့ အလြယ္ကူဆံုး နည္းလမ္း (၈) ခု

, updated

ေရာဂါကို ကာကြယ္ဖို႔ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းဟာ ေနထိုင္စားေသာက္မႈပံုစံ ေျပာင္းလဲျခင္းပါပဲ။

play

 

ေရာဂါမျဖစ္ေအာင္ အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္းကေတာ့ ေနထိုင္စားေသာက္မႈပံုစံကို ေျပာင္းလဲလုိက္ျခင္းပါပဲ။ ကာကြယ္ျခင္းဟာ ကုသျခင္းထက္ ပိုထိေရာက္ပါတယ္။

ဆီးခ်ိဳ နံပါတ္ ၂ မျဖစ္ေအာင္ အေျခခံအခ်က္ ၈ ခ်က္ကို လုိက္နာသင့္ပါတယ္။

၁။ မၾကာခဏ ဆိုသလို ဆီးခ်ိဳးတိုင္းစက္နဲ႔ ဆီးခ်ိဳစစ္ေပးပါ။ ဆရာဝန္နဲ႔ ေသခ်ာတုိင္ပင္ၿပီး စစ္ရင္ေတာ့ ဆီးခ်ိဳးျဖစ္ဖို႔ အလားအလာ ရွိမရွိကိုပါသိႏုိင္ပါတယ္။

play

 

၂။ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားလုပ္ေပးပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ရင္ေတာင္ အိမ္အလုပ္ေတြ လုပ္ေပးပါ။ တီဗီြေရွ႕မွာပဲ ထိုင္မေနပါနဲ႔။

၃။ ကစီဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြေရွာင္ပါ။ ဒါဟာ ၁၈ ႏွစ္ၾကာလုပ္ထားတဲ့ သုေတသန ရလဒ္က ထြက္ေပၚလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။

၄။ အခ်ိဳေတြ မ်ားမ်ား မစားမိေအာင္ေရွာင္ပါ။ သၾကားဓာတ္ပါတဲ့ အခ်ိရည္ေတြ၊ ေဆာ္ဒါပါတာေတြမ်ားမ်ား မေသာက္မိပါေစနဲ႔။ ေရသာမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။

play

 

၅။ အဆီဓာတ္မွ်တေအာင္ စားေပးပါ။ ခႏၶာကိုယ္မွာ အဆီလံုးလံုး မရွိလု႔ိလည္းမျဖစ္ပါဘူး။ ေကာင္းက်ိဳးျပဳတဲ့ အဆီနဲ႔ ေကာင္းက်ိဳးမျပဳတဲ့ အဆီဆိုၿပီးရွိပါတယ္။ ဥပမာ - ဟင္း႐ြက္ဆီေတြလိုမ်ိဳးပါ။

၆။ အမဲသားလိုမ်ိဳး အနီေရာင္အသားမ်ိဳးေတြနဲ႔ အရန္သင့္စားလို႔ရေအာင္ ျပဳျပင္ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ အသင့္စား အသားေတြကို မ်ားမ်ား မစားပါနဲ႔။

၇။ ေဆးလိပ္မေသာက္ပါနဲ႔။ ေဆးလိပ္တစ္မ်ိဳးတည္းနဲ႔တင္ ဆီးခ်ိဳျဖစ္ႏုိင္ေခ်ရွိပါတယ္။

play

 

၈။ အယ္လ္ကိုေဟာဓာတ္ပါတဲ့ ေသာက္စရာေတြကို ေဆးျဖစ္ဝါးျဖစ္ မီွဝဲႏုိင္ပါတယ္။ သင့္ေတာ္တဲ့ ပမာဏေလာက္ ေသာက္ေပးမယ္ဆိုရင္ ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔အတူ ဆီးခ်ိဳကိုလည္း ကာကြယ္ေပးမွာပါ။

Source : Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား