Health: ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ေစမယ့္ အစားအေသာက္ (၄) မ်ိဳး

, updated

သင္နဲ႔ မစိမ္းတဲ့ အစားအေသာက္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁ - ဆလတ္ရြက္

play

 

ညစာစားခ်ိန္မွာ ဆလတ္ရြက္ကို ထည့္စားေပးသင့္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဆလတ္ရြက္မွာ စိတ္တည္ျငိမ္ေစတဲ့ ပစၥည္းေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ ဆလတ္ရြက္ၾကီးၾကီး သံုးေလးရြက္ကို ေရနဲ႔ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ျပဳတ္ျပီး ေသာက္ရင္လည္း ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ပါတယ္။

၂ - ပ်ားရည္

play

 

အိမ္ရာမဝင္ခင္ ပ်ားရည္တစ္ဇြန္းေလာက္ေသာက္ျခင္းကလည္း သင့္ကို အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။  tryptophan  ဟာ ဦးေႏွာက္ထဲကို ပိုမိုလြယ္ကူစြာ ဝင္ေရာက္သြားပါတယ္။ တျခားတစ္ခုခုနဲ႔လည္း တြဲဖက္ေသာက္ေပးလို႔ရပါတယ္။

၃ - ပုစြန္

play

 

ပုစြန္နဲ႔ ကဏန္းကလည္း လြယ္ကူတဲ့ အိပ္စက္ျခင္းကို ရေစပါတယ္။

၄ - ထမင္း

play

 

ထမင္းဟာ အခ်ိန္တုိအတြင္း အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔အတြက္ ၾကာျမင့္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။

Photos & Source: Reader's Digest

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား