Health: ဂနာမျငိမ္တာ ေကာင္းတဲ့ အခ်က္ (၃) ခ်က္

ဒီအတိုင္း ထိုင္ေနျခင္းထက္ ထုိင္ေနတုန္းလႈပ္ရွားမႈ ရွိတာဟာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ ၃၅၀ ေက်ာ္ ေလာင္ကၽြမ္းေစပါတယ္။

 

၁ - ေသြးလည္ပတ္မႈ

Missouri တကၠသိုလ္က သုေတသနအဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ရဲ႕ ေလ့လာခ်က္အရ ထုိင္ခံုမွာ ထုိင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းေစဖို႔ ဂနာမျငိမ္တဲ့လႈပ္ရွားမႈက ကူညီေပးႏုိင္တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ အဆုိပါ သုေတသနဟာ ၃ နာရီၾကာ ထုိင္မယ့္ လူေတြကို ေလးမိနစ္တုိင္း တစ္မိနစ္ၾကာ ေျခေထာက္တစ္ဖက္လႈပ္ေစျပီး သုေတသန ျပဳခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

 

၂ -  ကယ္လိုရီ

ဂနာမျငိမ္ျခင္းဟာ ကယ္လိုရီကိုလည္း ေလာင္ကၽြမ္းေစပါတယ္။ ဒီအတိုင္း ထိုင္ေနျခင္းထက္ ထုိင္ေနတုန္းလႈပ္ရွားမႈ ရွိတာဟာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ ၃၅၀ ေက်ာ္ ေလာင္ကၽြမ္းေစပါတယ္။

 

၃ - ေသဆံုးႏုိင္မႈ

ေရရွည္ထုိင္ျပီး ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အလုပ္လုပ္ရင္ အေသေစာတယ္ဆုိတဲ့ သုေတသနေတြ ရွိပါတယ္။ ၾကာျမင့္စြာ ထုိင္ျခင္းဟာ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ထိခိုက္ေစျပီး နာတာရွည္ေရာဂါေတြ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ထုိင္ေနတုန္း လႈပ္ရွားမႈရွိတာကေတာ့ အဆုိပါေသြးလည္ပတ္မႈ ထိခိုက္ျခင္းကို တုိက္ဖ်က္ႏုိင္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား