Health: သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ လြယ္ကူတဲ့ ေျခဖဝါး ေလ့က်င့္ခန္း (၃) ခု

ေျခေထာက္ေတြ ေတာင့္တင္းေနတာ၊ ဖိနပ္အသစ္စီးတာေတြေၾကာင့္ ပံုစံမမွန္ဘဲ နာက်င္ေနတာမ်ိဳးေတြအတြက္ အထူးအသံုးဝင္ပါတယ္။

play

 

၁ - တင္းနစ္ေဘာလံုး

တင္းနစ္ေဘာလံုးကို ေျခဖဝါးနဲ႔ လွိမ့္တာျဖစ္ပါတယ္။ ေျခေထာက္တစ္ေခ်ာင္းခ်င္းစီကုိ လုပ္ေပးရမွာျဖစ္ျပီး ေျခဖဝါးရဲ႕ ေပ်ာ့ေနတဲ့ အပုိင္းေတြနဲ႔ လွိမ့္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ခါလုပ္ရင္ တစ္မိနစ္ကေန ၂ မိနစ္ထိ လုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေျခေထာက္ေတြ ေတာင့္တင္းေနတာ၊ ဖိနပ္အသစ္စီးတာေတြေၾကာင့္ ပံုစံမမွန္ဘဲ နာက်င္ေနတာမ်ိဳးေတြအတြက္ အထူးအသံုးဝင္ပါတယ္။

၂ - ေျခမ

play

 

က်န္တဲ့ ေျခေခ်ာင္းေတြကို ၾကမ္းျပင္နဲ႔ထိထားျပီး ေျခမက ေျခေခ်ာင္းေတြ အေပၚဘက္ကို မလိုက္ ေအာက္ကို ျပန္ခ်လိုက္လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို တစ္ဖက္ခ်င္းစီ လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

၃ - ေက်ာက္စရစ္တံုး

play

 

ေက်ာက္စရစ္တံုးေတြ စီထားတဲ့အေပၚမွာ မတ္တပ္ရပ္ လမ္းေလွ်ာက္တာကလည္း အလြန္လြယ္ကူတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား