Health: ေသြးတိုးသမားေတြအတြက္ ေဆးမေသာက္ရမယ့္ အေလ့အက်င့္ (၆) ခု

ငွက္ေပ်ာသီးလို ပိုတက္ဆီယမ္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို ေန႔စဥ္စားသံုးေပးျခင္းနဲ႔လည္း ေသြးတိုးကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ပါတယ္။

play

 

ေသြတိုးဟာ နာတာရွည္ေရာဂါမ်ိဳးျဖစ္ျပီး ႏွလံုးေရာဂါလို အျခားက်န္းမာေရးျပႆနာေတြကိုပါ ျဖစ္ေပၚလာေစပါတယ္။ ေသြးတိုးကို ေဆးေသာက္စရာမလိုဘဲ ေအာက္ပါအေလ့အက်င့္ေလးေတြနဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထားလို႔ရပါတယ္။

၁ - ရြရြေျပးျခင္း

play

 

ေန႔စဥ္ပံုမွန္ ရြရြေျပးျခင္းဟာ ေသြးတြင္း ေအာက္ဆီဂ်င္ပါဝင္မႈကို ျမင့္တက္ေစျပီး ေသြးတိုးကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

၂ - ဒိန္ခ်ဥ္

play

 

ေန႔စဥ္ ဒိန္ခ်ဥ္စားေပးျခင္းကလည္း ေသြးတိုးျဖစ္ပြားမႈကို ကာကြယ္ႏုိင္ပါတယ္။

၃ - ငွက္ေပ်ာသီး

play

 

ငွက္ေပ်ာသီးလို ပိုတက္ဆီယမ္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို ေန႔စဥ္စားသံုးေပးျခင္းနဲ႔လည္း ေသြးတိုးကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ပါတယ္။

၄ - ဆား

play

 

ဆားနဲ႔အငန္ကေတာ့ ေလွ်ာ့စားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၅ - ေဆးလိပ္

play

 

ေဆးလိပ္ဟာ ခႏၶာကိုမွာ adrenaline ေတြထြက္လာေအာင္လႈံ႕ေဆာ္ေပးျပီး ႏွလံုးခုန္ျမန္တာ၊ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ျမင့္တက္တာ၊ ႏွလံုးက အလုပ္ျပင္းျပင္းလုပ္တာေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား