Health: အရိုးေတြ က်န္းမာေစဖို႔ သင္ေလွ်ာ့သင့္တဲ့ အေလ့အက်င့္ (၄) ခု

ေကာ္ဖီေသာက္တာကိုလည္း ေလွ်ာ့သင့္ပါတယ္။

play

 

၁ - ဆားေလွ်ာ့စားပါ

ဆားအလြန္အကၽြံစားျခင္းက ခႏၶာကိုယ္တြင္း ကယ္ဆီယမ္ဓာတ္ ဆံုးရႈံးမႈကို ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေရရွည္မွာ အရိုးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၂ - ဆုိဒါအခ်ိဳရည္

ဆိုဒါနဲ႔ အျခားဂက္စ္ပါတဲ့ အခ်ိဳရည္ေတြကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္။ အရိုးေတြတည္ေဆာက္ၾကီးမားလာတဲ့ ကေလးဘဝနဲ႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္ဘဝမွာ အဆိုပါ အခ်ိဳရည္ေတြ အလြန္အကၽြံေသာက္ျခင္းဟာ သင့္က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။ ဆိုဒါအလြန္အကၽြံေသာက္ျခင္းေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း မဂၢနီဆီယမ္ဓာတ္ကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းသြားေစပါတယ္။

play

 

၃ - ေကာ္ဖီ

ကယ္ဆီယမ္စုပ္ယူမႈနည္းပါးျပီး ကယ္ဆီယမ္ဓာတ္ဆံုးရႈံးမႈျမင့္တက္ေစတာေၾကာင့္ ေကာ္ဖီေသာက္တာကိုလည္း ေလွ်ာ့ေသာက္သင့္ပါတယ္။

play

 

၄ - အရက္

အရက္ေသာက္ျခင္းဟာ အသည္းကို ထိခိုက္တာေၾကာင့္ ဗီတာမင္ဒီကိုပါ သက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္။ အရိုးေတြအားနည္းမႈကို ျဖစ္လာေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား