Health: ခါးနာရင္ အိပ္သင့္တဲ့ ပံုစံ

ေမွာက္လ်က္အိပ္တာမ်ိဳးဟာ အဆုိးဆံုးျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ခါးနာတဲ့အခါ အိပ္တဲ့ပံုစံမမွန္ရင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔မေပ်ာက္ဘဲ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေမွာက္လ်က္အိပ္တာမ်ိဳးဟာ အဆုိးဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ ခါးနာရင္ အိပ္သင့္တဲ့ ပံုစံႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္။

၁ -  ေဘးတေစာင္း

ေဘးဘက္ကို ေစာင္းအိပ္တဲ့အခါ ဒူးေခါင္းႏွစ္လံုးၾကားမွာ ေခါင္းအံုးကို ထားေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေပၚက ေျခေထာက္ဟာ ေအာက္ကၾကမ္းျပင္နဲ႔ မထိေအာင္ခုထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခါးေအာက္မွာ အေနေတာ္အဝတ္တစ္ခုေလာက္ ခုထားတာမ်ိဳးလည္း လုပ္လို႔ရပါတယ္။

၂ - ပက္လက္လွန္

ပက္လက္လွန္အိပ္မယ္ဆုိရင္ ဒူးေခါင္းေအာက္မွာ ေခါင္းအံုးထားပါ။ တံေခါက္ေကြးေအာက္မွာ အျခားအဝတ္တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး ထားေပးလည္း ရပါတယ္။

Photos & Source: Web MD

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား