Health: မအိပ္သင့္တဲ့ ေခါင္းအံုးပံုစံ

ဖိၾကည့္လိုက္လို႔ ခ်ိဳင့္ခြက္ျဖစ္သြားျပီး ပံုမွန္အေနအထားကို ျပန္မေရာက္လာဘူးဆိုရင္ အဆုိပါ ေခါင္းအံုးကိုလဲသင့္ပါျပီ။

play

 

သင့္လည္ပင္းတစ္ဝုိက္ နာတာ၊ေအာင့္တာေတြဟာ ေခါင္းအံုးပံုစံ မမွန္တာနဲ႔လည္း ဆက္စပ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒီအခါမွာ မအီမသာျဖစ္တာ၊ ေခါင္းကိုက္တာ၊ မူးေဝတာေတြ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။

၁ - ျမင့္လြန္းတယ္

ျမင့္လြန္းတဲ့ေခါင္းအံုးဟာ သင့္လည္ပင္းက ၾကြက္သားေတြကို ဆြဲဆန္႔ေနသလို ျဖစ္ပါတယ္။ ပံုမွာျပထားတဲ့အတိုင္းေက်ာရိုးဟာ ထိပ္မွာ ေကြးထြက္ေနပါတယ္။ ဖိအားေတြျဖစ္လာျပီး ေက်ာရိုးအေပၚဘက္နဲ႔ လည္ပင္းနာက်င္မႈေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။ ဒီလိုေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္တဲ့အခါ လူအမ်ားစုဟာ အေပၚေျခေထာက္ကို ေရွ႕ထုတ္ျပီး ေကြးအိပ္တာေၾကာင့္ ခါးနာမႈေတြပါ ျဖစ္လာပါတယ္။

၂ - နိမ့္လြန္းတယ္

ေခါင္းအံုးဟာ နိမ္႔လြန္းရင္လည္း ၾကြက္သားေတြဟာ ေခါင္းအံုးထဲကို ေပ်ာ့က်သြားပါတယ္။ ပံုမွာျပထားတဲ့အတုိင္း ေက်ာရိုးဟာ ေအာက္ကိုေကြးသြားပါတယ္။

၃ - ပံွမွန္

မနိမ့္လြန္း၊ မျမင့္လြန္းတဲ့ ေခါင္းအံုးဟာ အသင့္ေလ်ာ္ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ ေခါင္းအံုးကို ဖိၾကည့္လိုက္လို႔ ခ်ိဳင့္ခြက္ျဖစ္သြားျပီး ပံုမွန္အေနအထားကို ျပန္မေရာက္လာဘူးဆိုရင္ အဆုိပါ ေခါင္းအံုးကိုလဲသင့္ပါျပီ။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား