Health: အဆစ္အျမစ္ေတြကို ထိခိုက္ေစတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း (၄) ခု

အဝလြန္သူေတြဟာ သာမန္လူေတြထက္ အရုိးဆစ္ျပႆနာျဖစ္ႏုိင္ေျခလည္း အလြန္မ်ားပါတယ္။

 

၁ - အေျပး

ေျပးတာဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ အလြန္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခႏၶာကိုယ္ဟန္ခ်က္ညီဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ အေျပးျပီး အေျပးလုပ္ေနတာထက္ တစ္ပတ္မွာ တစ္ခါေလာက္နားတာ၊ ႏွစ္ပတ္မွာ တစ္ခါေလာက္နားတာမ်ိဳး လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ ေျပးတဲ့အခါ ၾကြက္သားေတြ သန္မာဖို႔ အျခားေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြလည္း တြဲလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

၂ - ကိုယ္အေလးခ်ိန္

 

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေတြ တအားတက္ေနမွန္းသိေပမဲ့ ဘာမွ မလုပ္ဘဲ ဒီအတုိင္းတက္ခြင့္ျပဳထားတာဟာ အရုိးဆစ္ေတြအတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ သင့္အရုိးဆစ္ေတြဟာ ရွိသင့္တာထက္ ပိုသယ္ေနရသလို ျဖစ္ေနပါတယ္။ အဝလြန္သူေတြဟာ သာမန္လူေတြထက္ အရုိးဆစ္ျပႆနာျဖစ္ႏုိင္ေျခလည္း အလြန္မ်ားပါတယ္။

၃ - ေလ့က်င့္ခန္း

 

ခႏၶာကိုယ္မွာ လႈပ္ရွားမႈနည္းတာေၾကာင့္ သင့္ၾကြက္သားေတြ တင္းေတာင့္ေနတာကလည္း အရုိးအဆစ္ေတြကို ထိခိုက္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္လႈပ္ရွားရာမွာ အရုိးဆစ္ေတြကို ၾကြက္သားေတြက ကူညီေပးေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။

၄ - အပိုဝန္

 

အရာဝတၳဳေတြကို ႏုိင္တာထက္ ပိုျပီးမတာ၊ လုပ္ႏုိင္တာထက္ ေလ့က်င့္ခန္းပိုလုပ္တာေတြဟာ အရုိးဆစ္ကို ထိခုိက္ေစပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား