Health: စိတ္က်န္းမာေရး တုိးတက္ေစမယ့္ ရုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ နည္းလမ္း (၄) လမ္း

အသားဟင္းတစ္ခြက္တည္းနဲ႔စားတာမ်ိဳးေတြ ေရွာင္သင့္ပါတယ္။

play

 

၁ - ပံုမွန္

အိပ္ရာထခ်ိန္၊ အလုပ္လုပ္ခ်ိန္ စတဲ့လုပ္္ငန္းေဆာင္တာေတြကို ေန႔စဥ္ပံုမွန္လုပ္ေနက် အခ်ိန္ေတြမွာ လုပ္ပါ။ ပံုမွန္လုပ္ေနက်အက်င့္ ပ်က္သြားတာဟာ ၾကာလာရင္ သင့္ရဲ႕စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကို ထိခိုက္ပါတယ္။

၂ - ေလ့က်င့္ခန္း

play

 

စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာ တက္ၾကြမႈရွိဖို႔အတြက္ ရုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာ လႈပ္ရွားမႈ ရွိဖို႔ကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္မရွိရင္ေတာင္ လမ္းမ်ားမ်ား ေလွ်ာက္သင့္ပါတယ္။

၃ - အစားအေသာက္

အစားအေသာက္ကို အဟာရညီမွ်ေအာင္ စားဖို႔လည္းလိုပါတယ္။ ေန႔စဥ္ဟင္းပြဲအတြက္ အသားဟင္းတစ္ခြက္တည္းနဲ႔စားတာမ်ိဳးေတြ ေရွာင္သင့္ပါတယ္။

၄ - ဖုန္း

play

 

ဖုန္း အလြန္အကၽြံသံုးျခင္းကိုလည္း ေရွာင္ပါ။ အထူးသျဖင့္ အိပ္ရာဝင္ခါနီး လံုးဝမသံုးသင့္ပါဘူး။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား