play

 

၁ - အိပ္ခ်ိန္

အရင္ဆံုးလုပ္ရမယ့္ အေရးၾကီးဆံုးကိစၥကေတာ့ အိပ္ခ်ိန္ကို ပံုမွန္သတ္မွတ္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသာၾကာေန႔လိုညမ်ိဳးမွာ အလည္လြန္ျပီး အိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ အရမ္းေနာက္က်တာမ်ိဳးက မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ အိပ္ခ်ိန္မမွန္ရင္ စားေသာက္တဲ့ ပံုစံပါ မမွန္ေတာ့ပါဘူး။ အနည္းဆံုး ခုႏွစ္နာရီ ျပည့္ေအာင္ အိပ္သင့္ပါတယ္။

၂ - ေဆး

play

 

အိပ္ေဆးကိုေတာ့ လံုးဝေရွာင္ပါ။ အိပ္ေဆးေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္ကို ဝိတ္တက္မႈဆီကို ဦးတည္ေစပါတယ္။

၃ - အိပ္ခန္း

play

 

အိပ္ရာေပၚမွာ အိပ္လို႔မရဘူးဆိုရင္ အိပ္ခန္းထဲက ထြက္လိုက္ပါ။ ဧည့္ခန္းထဲမွာ သြားအိပ္တာမ်ိဳး၊ ပက္လက္ကုလားထုိင္မွာ စာအုပ္ဖတ္တာမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video