AD
AD
AD
play

 

၁ - တစ္ရက္ ၁၅၀၀၀

တစ္ရက္ကို ေျခလွမ္းေရ ၁၅၀၀၀ ေလွ်ာက္ပါ။ ဒီေလာက္မေလွ်ာက္ႏုိင္လည္း စိုးရိမ္စရာမရွိပါဘူး။ ေျခလွမ္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းတိုးေလွ်ာက္သြားပါ။

၂ - တစ္ရက္ကို မိနစ္ ၂၀

play

 

တစ္ရက္ကုိ မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီလိုလမ္းေလွ်ာက္ျခင္းကေန သင္ေလွ်ာက္ရမယ့္ ေျခလွမ္းေရကိုလည္း ျပည့္မီေစပါတယ္။

၃ - ထမင္းစားျပီးတုိင္း

ထမင္းစားျပီးတုိင္းလမ္းေလွ်ာက္ပါ။ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ေလွ်ာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

၄ - ေတာင္ကုန္း

play

 

ေတာင္ကုန္းလိုေနရာ၊ ကုန္းရွိတဲ့ ေနရာမ်ိဳးမွာ ေနသူေတြဆို တစ္ပတ္ သံုးၾကိမ္ေလာက္ တက္ေပးသင့္ပါတယ္။

၅ - အရွိန္

ေလွ်ာက္တဲ့ အက်င့္ရလာရင္ အရွိန္ျမႇင့္ျပီး ေလွ်ာက္ပါ။ အျမဲတမ္း အရွိန္ျမႇင့္ျပီးလည္း ေလွ်ာက္စရာမလိုပါဘူး။

၆ - ေလွကား

play

 

ဓာတ္ေလွကားသံုးမယ့္အစား ေလွကားသံုးျပီး လမ္းေလွ်ာက္တက္ပါ။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD