AD
AD
AD
play

 

၁။ ဖရဲသီး

ခံတြင္းထဲက ဘက္တီးရီးယားေတြကို ဖယ္ရွားေပးႏိုင္လို႔ ခံတြင္းနံ႔ဆိုးေတြ မျဖစ္ေစပါဘူး။

play

 

၂။ ဘယ္ရီသီးမ်ား

စေတာ္ဘယ္ရီနဲ႔ ရက္စ္ဘယ္ရီသီးေတြဟာ ဆီလီေတာပါဝင္လို႔ သြားေဆြးေျမ႕ျခင္းကေန ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

play

 

၃။ လက္ဖက္စိမ္း

သြားတြင္းမွာ စားၾကြင္းစားက်န္ေတြကပ္ၿငိမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။ ခံတြင္းနံ႔ဆိုးတာကိုလည္း ေပ်ာက္ေစပါတယ္။

play

 

၄။ ဘ႐ိုကိုလီ

ပန္းေဂၚဖီစိမ္း (ဘ႐ိုကိုလီ)မွာ သံဓာတ္ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ သြားေတြကိုလည္း ၾကံ႕ခိုင္ေစပါတယ္။ သြားနဲ႔ခံတြင္းအတြက္ အေကာင္းဆံုး အစားအစာတစ္မ်ိဳးပါပဲ။

Source : Likfehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD