ကိုယ့္ရဲ႕တစ္ေန႔တာလႈပ္္ရွားေဆာင္ရြက္မႈေတြဟာ မနက္ခင္း အိပ္ရာႏုိးႏုိးျခင္းနဲ႔ စတင္ပါတယ္။ မလုပ္သင့္တာေတြကို လုပ္္ေနရင္းက လုပ္သင့္တာေတြကို မလုပ္ျဖစ္တဲ့အခါ ကိုယ္ပဲ နစ္နာရတာပါ။ က်န္းမာေရးအတြက္သာမက ဘဝေအာင္ျမင္မႈအတြက္ပါ ေကာင္းက်ိဳးေတြရဖုိ႔ မနက္အိပ္ရာႏုိးႏိုးခ်င္းမွာ ဒါေတြကို မလုပ္မိဖုိ႔ လိုပါတယ္။

၁။ တစ္ေမွးျပန္အိပ္ျခင္း

အိပ္ရာႏိုးၿပီဆုိတာနဲ႔ တစ္ေမွးေလာက္ျပန္ေမွးလိုက္ဦးမယ္ဆုိတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ ဦးေႏွာက္က အိပ္စက္မႈစက္ဝန္းကို ျပန္ဆြဲေခၚသြားပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ျပန္ႏိုးလာရင္လည္း မူးေနာက္ေနာက္ႀကီး ခံစားေနရတတ္ပါတယ္။

၂။ ေကာ္ဖီေသာက္ျခင္း

ခႏၶာကိုယ္မွာ လူကိုႏုိုးၾကားေစတဲ့ ေကာ္တီေဇာလို႔ေခၚတဲ့ ေဟာ္မုန္းတစ္မ်ိဳး အလိုလိုထြက္ရွိေနၿပီးသားပါ။ ကဖင္းဓာတ္ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ေကာ္တီေဇာေဟာ္မုန္းထြက္ရွိမႈ အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္း ေကာ္ဖီေသာက္လိုက္ရင္ ေကာ္တီေဇာေဟာ္မုန္းေတြ ထြက္ရွိမႈ နည္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၃။ အီးေမးလ္စစ္ျခင္း

မနက္အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္း ဖုန္း ဒါမွမဟုတ္ ကြန္ပ်ဴတာကို ခ်က္ခ်င္းဖြင့္ၿပီး အီးေမးလ္စစ္တာမ်ိဳးလည္း မလုပ္သင့္ပါဘူး။

play

 

၄။ အေရးမႀကီးတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ

ေဖ့စ္ဘြတ္အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ မာ့ခ္ဇူကာဘတ္ကေတာ့ မနက္ခင္းမွာ ဘာဝတ္ရမလဲဆုိတဲ့ အေရးမႀကီးတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြအတြက္ အခ်ိန္မေပးခ်င္လို႔ ပံုစံတူ အေရာင္တူ၀တ္စံုေပါင္း ၂၀ ကို ထားရွိၿပီး အသင့္ဝတ္ဆင္ပါသတဲ့။ ကိုယ္ကေတာ့ ဒါမ်ိဳးမလုပ္ခ်င္ဘူးဆုိရင္ ညကတည္းက ဝတ္စံုကိုႀကိဳထုတ္ထားရံုေပါ့။

၅။ အေမွာင္ထဲမွာ ဆက္ေနျခင္း

အလင္းအေမွာင္ဟာ ခႏၶာကိုယ္ကို တုိက္ရိုက္သက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္။ ေမွာင္လာရင္ အိပ္ရမယ္ဆိုတဲ့အသိ ဝင္ေနၿပီး လင္းေနရင္ႏိုးေနတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိပ္ရာႏိုးၿပီဆုိ အေမွာင္ထဲမွာ ဆက္ၿပီးမေနပါနဲ႔ေတာ့။

၆။ အိပ္ရာထဲမွာ ဆက္ၿပီးလဲေလ်ာင္းျခင္း

အိပ္ရာက ႏိုးၿပီးျဖစ္လင့္ကစား ဆက္ၿပီးလဲေလ်ာင္းေနဦးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ မနက္စာမစားခင္ေလး ေလ့က်င့္ခန္းနည္းနည္းေလာက္လုပ္လိုက္တာ ပိုအက်ိဳးရွိပါတယ္။ မနက္စာမစားမီ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းက အျခားအခ်ိန္ေတြမွာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာထက္ အဆီေတြကို ပိုၿပီးေလာင္ကၽြမ္းေစႏိုင္လို႔ပါပဲ။

play

 

၇။ လုပ္သင့္တာေတြကို ခ်က္ခ်င္းမလုပ္ဘဲေနျခင္း

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ထိန္းခ်ဳပ္ျခင္းက အကန္႔အသတ္ရွိပါတယ္။ မနက္ခင္းမွာ ဘာေတြလုပ္ရမယ္ဆုိတာသိရင္ အခ်ိန္ျဖဳန္းမေနဘဲ ခ်က္ခ်င္းထလုပ္လိုက္တာ အေကာင္းဆံုးေပါ့။

Source : Indy

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video