AD
AD
AD
play

 

သက္တမ္းရင့္ ခ်ိစ္ေတြမွာ ပါဝင္တဲ့ ျဒပ္ေပါင္းတစ္မ်ဳိးျဖစ္တဲ့ စပါမစ္ဒင္ကို စားသံုးျခင္းက အသက္ပိုရွည္ေစႏုိင္ေၾကာင္း ယင္းေလ့လာမႈက ဆုိထားပါတယ္။

သုေတသီမ်ားဟာ စပါမစ္ဒင္ရဲ႕ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈေတြကို ၾကြက္မ်ားနဲ႔ စတင္စမ္းသပ္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး သူတုိ႔ရဲ႕ပ်မ္းမွ်သက္တမ္း ပိုရွည္လာတာကို ျမင္ေတြ႕ရပါတယ္။

အဲဒီေနာက္ အီတလီႏုိင္ငံသား ၈၀၀ ၏ စားေသာက္မႈပံုစံကို စစ္တမ္းေကာက္ယူရာတြင္ စပါမစ္ဒင္စားသံုးမႈ ျမင့္မားသူမ်ားက ေသြးဖိအားေလ်ာနည္းၿပီး ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ႏုိင္ေျခ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းေလ်ာ့က်ကာ အျခား ႏွလံုးေသြးေၾကာေရာဂါမ်ား ျဖစ္ႏုိင္ေျခလည္း ေလ်ာ့က်ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။

play

 

ဒါေပမဲ့ ခ်ိစ္ဟာ အဆီမ်ားတာေၾကာင့္ အလြန္အကၽြံစားရင္ စပါမစ္ဒင္ရဲ႕အက်ဳိးေက်းဇူးေတြ မရဘဲ ရွိႏုိင္ပါတယ္။

စပါမစ္ဒင္ဓာတ္ကို ပဲအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ေျပာင္းဖူးႏွင့္ ဂ်ဳံ၊စပါးတုိ႔မွလည္း ရရွိႏုိင္တဲ့အတြက္ အဲဒါေတြကို စားရင္ေတာ့ ပိုၿပီး က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္ႏုိင္ပါတယ္။

Source & Photos : Metro

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD