AD
AD
AD

လူတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္မွာ လိုအပ္တ့ဲ အိပ္စက္ခ်ိန္က မတူညီၾကပါဘူး။ ကေလးေတြနဲ႔ သက္ႀကီး႐ြယ္အိုေတြမွာ အိပ္စက္ခ်ိန္ ပိုၿပီးလိုအပ္ၾကေပမဲ့ လူငယ္နဲဲ႔လူလတ္ပိုင္းအရြယ္ေတြကေတာ့ အိပ္စက္ခ်ိန္ ၆ နာရီမွ ၈ နာရီၾကား လိုအပ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ အိပ္ေရးဝဝ မအိပ္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ ေရ႐ွည္မွာ က်န္းမာေရးကိုဆိုး႐ြားစြာ ထိခိုက္ေစမွာအမွန္ပါ။

play

 

၁။ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ

သိပ္ကိုအႏၱရာယ္မ်ားပါတယ္။ အိပ္ေရးဝဝမအိပ္ဘဲ ယာဥ္တစ္ခုခုကို ေမာင္းႏွင္ရင္း အိပ္ငိုက္ၿပီး ထိခိုက္ဒဏ္ရာရတာေတြျဖစ္ႏိုင္လို႔ အိပ္ေရးမဝဘူးဆုိရင္ ကားမေမာင္းပါနဲဲ႔။

၂။ ေရာဂါဘယ

ႏွလံုးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ေရာဂါေတြ ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။ ႏွလံုးခုန္မမွန္တာ၊ ႏွလံုးအားနည္းတာ၊ ႐ုတ္တရက္ႏွလံုးခုန္ရပ္သြားတာမ်ိဳးအထိေတာင္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါတင္မက ေသြးတိုးနဲ႔ ဆီးခ်ိဳလည္း ဝင္လာႏိုင္သလို ေလသင္တုန္းျဖတ္တာေတြလည္း ျဖစ္ႏိုင္လို႔ မေပါ့ဆသင့္ပါဘူး။

 

၃။ ခ်စ္မႈေရးရာ

ခ်စ္တင္းေႏွာဖုိ႔အတြက္ ေဟာ္မုန္းထြက္ရွိမႈေတြ မူမမွန္ေတာ့ပါဘူး။ ခ်စ္တင္းေႏွာစိတ္လည္း ေလ်ာ့က်တာမ်ိဳးျဖစ္လာႏိုင္လို႔ ကိုယ့္ခ်စ္သူနဲ႔ အဆင္မေျပျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။

၄။ စိတ္ဓာတ္က်တာ

အလြန္အမင္းအိပ္တာ၊ အိပ္ခ်ိန္နည္းတာ၊ အိပ္စက္မႈ ပံုမွန္မဟုတ္တာေတြက စိတ္က်ေရာဂါျဖစ္ေအာင္ တြန္းပို႔ေနသလိုပါပဲ။ တစ္ညကို ၆ နာရီျပည့္ေအာင္ မအိပ္သူေတြဟာ စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းလြယ္ၿပီး ပူပန္ေသာက ပိုမ်ားတတ္ပါတယ္။

play

 

၅။ အလွပ်က္ႏိုင္

အလွအပဘက္ကၾကည့္မယ္ဆုိရင္လည္း အိပ္ေရးမဝတဲ့လူက မ်က္ကြင္းညိဳတာ၊ မ်က္အိတ္တြဲတာေတြ ျဖစ္လာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္နည္းတာေၾကာင့္ အသားအေရတင္းရင္းစိုေျပမႈ ေလ်ာ့က်သြားလို႔ မ်က္ဝန္းလွလွေလးေတြနဲ႔ ေ၀းရပါလိမ့္မယ္။

Source : Webmd

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD