AD
AD
AD

မၾကာေသးမီက ထုတ္ျပန္ခဲ့တဲ့ ေလ့လာမႈတစ္ရပ္အရ လူ ၄ ဦးမွာ တစ္ဦးဟာ စိတ္ဖိစီးမႈဒဏ္ေၾကာင့္ အလုပ္နားလိုက္ရတာမ်ိဳးေတြ ၾကံဳေနရတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပူပင္ေသာကေတြနဲ႔ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈေတြကလည္း အလုပ္ကို ထိခိုက္ေစတာအမွန္ပါပဲ။ စိတ္ဖိစီးမႈဒဏ္ေၾကာင့္ အလုပ္ကိုမထိခိုက္ခ်င္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ ဒါေလးေတြလုပ္ၾကည့္ဖုိ႔ Duwun က အၾကံေပးလိုက္ပါတယ္။

၁။ လက္ဖက္စိမ္း

ေကာ္ဖီက အာရံုကို ႏိုးၾကားလန္းဆန္းေစေပမဲ့ လက္ဖက္စိမ္း သို႔မဟုတ္ ႐ုိးရိုးေရေႏြးၾကမ္းကို ေရြးခ်ယ္တာ ပိုေကာင္းပါတယ္။ စိတ္ပူပင္ေသာကေတြ ေလ်ာ့က်ေစၿပီး စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာဖိအားေတြကို သက္သာေစပါလိမ့္မယ္။

play

 

၂။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ

မနက္အေစာပိုင္းကေန ညမိုးခ်ဳပ္တဲ့အထိ အလုပ္ကိုပဲလုပ္ေနရင္ အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔ အေနေဝးသြားသလို အလုပ္ေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕က်န္းမာေရးလည္း ထိခိုက္လာႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ့္အတြက္ အဖိုးတန္တဲ့လူေတြ၊ ကိုယ္နဲ႔ေပါင္းသင္းလို႔ အဆင္ေျပသူေတြနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္း စကားေျပာ ရယ္ေမာျခင္းက စိတ္ပူပင္မႈေတြ ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

၃။ အ႐ွိကိုအ႐ွိတုိင္းထားပါ

အတင္းကာေရာ လုပ္ယူဖန္တီးရတာမ်ိဳးေတြနဲ႔ ေ၀းေ၀းေနၾကည့္ပါ။ ဟန္ေဆာင္မႈေတြ ခြာခ်ထားလိုက္မယ္ဆုိ စိတ္ကသက္ေတာင့္သက္သာရွိေနမွာ ေသခ်ာပါတယ္။

play

 

၄။ ရယ္ေမာပါ

ရယ္ေမာျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္ကို စြမ္းအင္ေတြေပးႏိုင္သလို စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္ေစတဲ့ေဟာ္မုန္းေတြ ေလ်ာ့က်ေစႏုိင္ေၾကာင္း သုေတသနေပါင္းမ်ားစြာက သက္ေသျပခဲ့ၿပီးပါၿပီ။

၅။ ေထာပတ္သီး

အရြယ္တင္ႏုပ်ိဳေစၿပီး ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ ကင္ဆာကို ကာကြယ္ေပးတာေတာ့ သိၾကၿပီးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ပိုတက္ဆီယံ၊ မဂၢနီဆီယံနဲ႔ ဗီတာမင္ E တုိ႔လည္း ပါဝင္တဲ့ ေထာပတ္သီးက ခႏၶာကိုယ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့စြမ္းအင္ထုတ္လုပ္မႈကို ပိုမိုအက်ိဳးသက္ေရာက္ေစၿပီး အာ႐ံုေၾကာစနစ္ေကာင္းမြန္ေအာင္လည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။

play

 

၆။ အိပ္ေရးဝ၀အိပ္ပါ

ညဘက္ မအိပ္ဘဲေနရင္ သေရစာေတြလည္း ပိုစားမိၿပီး ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ခ်ိန္ ပိုနည္းသြားပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝရင္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြခံစားရၿပီး ေဒါသထြက္တာ၊ စိတ္ပင္ပန္းတာေတြ ပိုျဖစ္လာပါတယ္။ အိပ္ေရးဝဝနဲ႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္တဲ့အခါ လူေရာစိတ္ပါ က်န္းမာေစပါတယ္။

Source : Daily Mail

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD