AD
AD
AD
play

 

၁ - အိပ္ခ်ိန္

အိပ္ခ်ိန္လံုလံုေလာက္ေလာက္ မအိပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ၈ နာရီ အိပ္သင့္ပါတယ္။

၂ - စိတ္

စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ကိုအလိုလိုက္ျပီး လႊတ္ေပးတတ္တဲ့ အက်င့္က မေကာင္းပါဘူး။ ေရကူးတာ၊ ေျပးတာ စတဲ့ ဝါသနာပါရာ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကို ပံုမွန္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

play

 

၃ - အစားအေသာက္

အစာမစားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝိတ္ခ်တာမ်ိဳးရွိတယ္ဆုိလည္း အစာကို ပံုမွန္စားသင့္ပါတယ္။ ၃ နာရီတစ္ခါ ဒါမွမဟုတ္ ၄ နာရီတစ္ခါႏႈန္းနဲ႔ တစ္ေန႔ ၅ ခါ စားသင့္ပါတယ္။

၄ - ကိုယ္ေနဟန္

ထိုင္တဲ့အခါ ကိုယ္ေနဟန္ထားမမွန္တာဟာ သင့္လည္ပင္းရိုးနဲ႔ ပခံုးေတြကို ဝန္ပိပါတယ္။ ထိုင္တဲ့အခါမွာ မတ္မတ္ထုိင္သင့္ပါတယ္။

play

 

၅ - ေရဓာတ္

ေရဓာတ္မလံုေလာက္တာပါ။ ေကာ္ဖီနဲ႔ လက္ဖက္ရည္အလြန္အကၽြံေသာက္ရင္လည္း ေရဓာတ္ေလ်ာ့နည္းပါတယ္။  တစ္ေန႔ကို ေရ ၈ ခြက္ေသာက္သင့္ပါတယ္။

၆ - အျပင္စာ

သေရစာေတြ အစားမ်ားတဲ့အခါမွာလည္း ေခါင္းမူးတာ၊ ေခါင္းေနာက္တာေတြ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD