play

 

၁ - ဗီတာမင္

ဗီတာမင္ စီနဲ႔ ဇင့္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးမ်ိဳးေတြျဖစ္တဲ့ အခ်ဥ္ဓာတ္မ်ားမ်ားပါတဲ့ အသီးေတြကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ အဆုိပါ အသီးအႏွံေတြကို စားေပးျခင္းဟာ ေရာဂါေတြကို တိုက္ဖ်က္ဖို႔ ကိုယ္ခံအားစနစ္ကို ခိုင္မာေစပါတယ္။

play

 

၂ - ေလ့က်င့္ခန္း

ေခၽြးထြက္ေစမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ေဆာင္းတြင္းမွာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတာ ခႏၶာကိုယ္ဝိတ္ကို ထိန္းထားဖို႔အတြက္လည္း အလြန္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။

play

 

၃ - ဟင္းသီးဟင္းရြက္

ေဆာင္းတြင္းမွာ ဟင္းသီးဟင္းရြက္နဲ႔ အသီးအႏွံေတြဟာ ပိုမိုလတ္ဆတ္ေကာင္းမြန္သလို က်န္းမာေရးအတြက္လည္း မစားမျဖစ္ပါ။ လိုအပ္တဲ့ အဟာရဓာတ္ေတြကို ေထာက္ပံ့ေပးႏုိင္ျပီး ကိုယ္ခံအားစနစ္ေတြကိုလည္း ျမႇင့္တင္ေပးပါတယ္။

play

 

၄ - လက္ေဆး

လက္အျမဲေဆးပါ။ လက္ေဆးဂ်ယ္လ္မ်ိဳးကိုလည္း အျမဲေဆာင္ထားသင့္ပါတယ္။

play

 

၅ - ေရ

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ။ အထူးသျဖင့္ ေဆာင္းတြင္းမွာ လူေတြက ေရသိပ္ဆာေလ့မရွိတာေၾကာင့္ ေရေသာက္နည္းလာပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ေဆာင္းတြင္းမွာ အေရျပားေျခာက္ေသြ႕တာေတြ၊ ယားယံတာေတြ ပိုမိုျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ေရကို ပံုမွန္အတိုင္းေသာက္ဖို႔ ဂရုျပဳပါ။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video