Health: လည္ပင္းေၾကာေတြ ေတာင့္ေနရင္ ဒီနည္းေလးေတြ သံုးၾကည့္ပါ

play

 

၁ - ေရေႏြး

ေရေႏြးနဲ႔ ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ လည္ပင္းေၾကာေတာင့္တင္းေနတာေတြကို သက္သာေစပါတယ္။ ျဖစ္ပြားတဲ့ ေနရာကို ေရေႏြးနဲ႔ေလာင္းေပးဖို႔ လိုအပ္ျပီး လည္ပင္းကို ျဖည္းညႇင္းစြာ လွည့္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၂ - ေရခဲတံုး

အလြယ္ဆံုးနဲ႔ အသက္သာဆံုးနည္းလမ္းကေတာ့ ေရခဲတံုးကို သံုးတာျဖစ္ပါတယ္။ ေရခဲတံုးကို ၾကြက္သားေတြ ေတာင့္တင္းေနတဲ့ ေနရာမွာ တင္ထားေပးတဲ့အခါ တင္းမာမႈေတြ ေျပေလ်ာ့သြားပါတယ္။

play

 

၃ - မတ္မတ္ထုိင္ျခင္း

ရင္ဘတ္၊ လည္ပင္းနဲ႔ ပခံုးကို မတ္မတ္ထားျပီး ခဏၾကာေအာင္ ေနေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။  လည္ပင္းေတာင့္တင္းမႈေတြကို သက္သာေစရုံမကဘဲ ေက်ာကုန္းေတာင့္တင္းမႈေတြကိုပါ သက္သာေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

လည္ပင္းေတြ ေတာင့္ေနရင္ ဘယ္နည္းသံုးမလဲ»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား