Health: လက္ျပင္ကုန္းေနရင္ လုပ္သင့္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း

လြယ္ကူရိုးရွင္းတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

လက္ျပင္ကုန္းတာဟာ ေက်ာကုန္းကလံုးျပီး ရင္ဘတ္က အထဲကို ဝင္ေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ပံုမွန္ပံုစံကိုျပန္ရဖို႔ ေလ့က်င့္ခန္းမွန္မွန္လုပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လြယ္ကူရိုးရွင္းတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

play

 

အဆင့္ - ၁

ၾကိဳးတစ္ၾကိဳးကို ရွာပါ။ ခါးပတ္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ၾကိဳးခုန္တဲ့ ၾကိဳးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အဆင္ေျပပါတယ္။ ပံုရဲ႕ညာဘက္မွာ ျပထားတဲ့အတုိင္း ၾကိဳးကိုလက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ဆုပ္ကိုင္ထားပါ။ ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ လက္သီးဆုပ္ကို ေမွာက္ထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္သီးဆုပ္ႏွစ္ဖက္ရဲ႕ အကြာအေဝးဟာ ပခံုးႏွစ္ဖက္အကြာအေဝးထက္ က်ယ္ရပါမယ္။

အဆင့္ - ၂

ဒုတိယပံုမွာ ျပထားတဲ့အတိုင္း လက္ကို အေပၚကို ေျမႇာက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုေျမႇာက္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း အသက္ကို ရႈသြင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဆင့္ - ၃

ဘယ္ဘက္အစြန္ဆံုးမွာ ျပထားတဲ့ ပံုအတုိင္း ၾကိဳးကို ေခါင္းေပၚနားထိ ျပန္ခ်ျပီး လက္ႏွစ္ဖက္က ပခံုးရဲ႕ ေနာက္ဘက္ကို ေကာ့ထားရပါမယ္။ ဒီလို လက္ကိုခ်တဲ့အခ်ိန္မွာ အသက္ျပန္ရႈထုတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ျပီးရင္ေတာ့ လက္ကို ျပန္ေျမႇာက္၊ ေရွ႕ျပန္ခ်ျပီး ေနာက္တစ္ၾကိမ္ျပန္လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ၁၀ ၾကိမ္ေလာက္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

လက္ျပင္ကုန္းေနတာကို ေပ်ာက္ခ်င္လား»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား