Health: အိပ္ရာမထမီ လုပ္သင့္တဲ့ အေၾကာဆန္႔နည္း (၃)နည္း

လြယ္ကူတဲ့ အေၾကာဆန္႔နည္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁ - ခႏၶာကိုယ္အျပည့္

play

 

ပံုမွာျပထားတဲ့အတုိင္း လက္ေခ်ာင္းေတြကို ခ်ိတ္ျပီး နံရံကို တြန္းထားပါ။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ အသက္ရႈသြင္းျပီး ၁ ကေန ၅ အထိေရပါ။ ဒူးေခါင္းေတြက ေကြးညႊတ္မေနဘဲ ဆန္႔ထားဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ ၅ အထိေရျပီးရင္ေတာ့ အသက္ျပန္ရႈထုတ္ျပီး ဆန္႔ထားတဲ့ အေၾကာေတြကို ျပန္ေျဖေလွ်ာ့လိုက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အိပ္ရာကမထမီ သံုးၾကိမ္ လုုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

၂ - နံပါတ္ေလး

play

 

ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ကို ပံုပါအတုိင္း ညာဘက္ဒူးေခါင္းနားကို တင္လိုက္ပါ။ အဂၤလိပ္အကၡရာ နံပါတ္ 4 ပံုစံျဖစ္ပါတယ္။ ျပီးရင္ေတာ့ ရင္ဘတ္ထဲထိ ဒူးေခါင္းကို ေကြးခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ငါးအထိေရကာ အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းရႈပါ။ ျပီးရင္ေတာ့ အသက္ျပန္ရႈထုတ္ကာ နဂိုအတိုင္းျပန္ထားျပီး ေျခေထာက္ဘက္ေျပာင္း လုပ္ပါ။

၃ - အိပ္ရာ-ၾကမ္းျပင္

play

 

ပံုပါအတုိင္း အိပ္ရာေပၚထုိင္ျပီး ေျခေထာက္က ၾကမ္းျပင္ကိုထိထားပါ။ ဒူးေခါင္းက ေကြးထားဖို႔ လိုပါတယ္။ ေခါင္းကို တင္းမထားရပါဘူး။ လက္ေတြက ၾကမ္းျပင္ကို ထိထားဖို႔ လိုပါတယ္။ ၁ ကေန ၅ ထိေရျပီး အသက္ကို ျပန္ရႈထုတ္ပါ။

Photos & Source: Prevention

မနက္မိုးလင္းရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေလ့ရွိလား»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား