Health: ေညာင္းညာေနတဲ့မ်က္လံုးေတြအတြက္ အလြယ္ကူဆံုး ေလ့က်င့္ခန္း (၅) ခု

မ်က္ေတာင္ခတ္ဖုိ႔ မေမ့ပါနဲဲ႔။

play

 

လူတိုင္းနီးပါး စမတ္ဖုန္းအသံုးျပဳေနၾကတဲ့ေခတ္မွာ သင္လည္း စမတ္ဖုန္းနဲ႔ ေဖ့စ္ဘြတ္ကို မၾကာခဏၾကည့္ျဖစ္ေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ မ်က္လံုးေတြ ေညာင္းညာၿပီးေအာင့္တာမ်ိဳး ျဖစ္လာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာ၊ ဖုန္းနဲ႔ tablet တုိ႔လို အရာေတြကို ၾကာၾကာၾကည့္သူေတြအဖုိ႔ မ်က္လံုးေတြကို ဂ႐ုစိုက္သင့္ပါတယ္။ တစ္ေနကုန္ အလုပ္မွာ ကြန္ပ်ဴတာကိုၾကည့္ၿပီး အလုပ္လုပ္ေနရသူေတြနဲ႔ ဖုန္းကိုအခ်ိန္ၾကာၾကာ ၾကည့္ေနရသူေတြအတြက္ အလြယ္ကူဆံုး မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းေတြ ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

play

 

၁။ လက္ဖဝါး

မ်က္လံုးေတြ အရမ္းေညာင္းညာလာၿပီဆုိရင္ မ်က္လံုးေတြမွိတ္ထားလိုက္ပါ။ လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ကို အခ်င္းခ်င္းပြတ္တုိက္ၿပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ သဘာဝအေႏြးဓာတ္နဲ႔ မ်က္ခြံေတြေပၚကို တင္ေပးထားပါ။ ဖိထားဖုိ႔မလိုပါဘူး။ ခပ္ဖြဖြေလး တင္ထားေပး႐ံုပါပဲ။

၂။ အဖြင့္/အပိတ္

မ်က္ခံုးေတြက်ံဳ႕သြားတဲ့အထိ မ်က္စိကို အားပါးတရ မွိတ္လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္လည္း မ်က္ခံုးေတြပင့္တင္ၿပီး မ်က္လံုးေတြျပဴးက်ယ္လာေအာင္ မ်က္စိကို ခပ္က်ယ္က်ယ္ဖြင့္ပါ။

play

 

၃။ တစ္ပတ္ၾကည့္

ဦးေခါင္းကို လံုးဝမေရြ႕ေစဘဲ မ်က္လံုးနဲ႔ပဲ ၃၆၀ ဒီဂရီအျပည့္ လည္ေအာင္ ဘယ္ဘက္တစ္လွည့္၊ ညာဘက္တစ္လွည့္ ၅ ႀကိမ္ ၾကည့္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ဖက္ၾကည့္ၿပီးတိုင္း မ်က္ေတာင္ခတ္ၿပီးမွ ေနာက္တစ္ဖက္ကိုၾကည့္ပါ။

၄။ အေဝးကိုၾကည့္

ဖုန္း/ကြန္ပ်ဴတာကေန မ်က္လံုးကိုခြာၿပီး ခပ္ေဝးေဝးကို လွမ္းၾကည့္ပါ။ အနီးကိုပဲၾကည့္ေနရတဲ့ မ်က္လံုးသူငယ္အိမ္အတြက္ အေဝးကိုၾကည့္ေပးဖုိ႔လည္း လိုပါတယ္။ အေဝးမွာေရးထားတဲ့စာေတြကို လွမ္းဖတ္ၾကည့္ပါ။ အရမ္းအားစိုက္ၿပီးဖတ္ဖုိ႔ေတာ့ မလိုပါဘူး။

play

 

၅။ မ်က္ေတာင္ခတ္ပါ

စာ သို႔မဟုတ္ ဗီဒီယိုေတြကို အာရံုစိုက္ၿပီးၾကည့္ေနတဲ့အခါ မ်က္ေတာင္ခတ္ဖုိ႔ ေမ့ေလ်ာ့ေနတတ္ၾကပါတယ္။ မ်က္ေတာင္ခတ္ဖုိ႔ မေမ့ပါနဲဲ႔။ အီလက္ထေရာနစ္မ်က္ႏွာျပင္ေတြကို ၾကည့္တဲ့အခါ မၾကာခဏ မ်က္ေတာင္ခတ္ေပးမယ္ဆုိ မ်က္လံုးေညာင္းညာတာမ်ိဳး သိပ္မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။

တီဗီ၊ ဖုန္း၊ ကြန္ပ်ဴတာတုိ႔အနက္ ဘယ္အရာကို ပိုၿပီးၾကည့္ျဖစ္ပါသလဲ?»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား