Health: လည္ပင္းေတြ ေတာင့္ေနရင္ လုပ္သင့္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း (၂) ခု

ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာ လည္ပင္းေၾကာေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ေျပေလ်ာ့သြားေစပါတယ္။

play

 

မတ္မတ္ရပ္ျပီး လက္ႏွစ္ဖက္ကို ပံုပါအတုိင္း ေနာက္ကို ပို႔ထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္ဘက္လက္ေကာက္ဝတ္ကို ညာလက္နဲ႔ ဆြဲထားျပီး ေခါင္းက ညာဘက္ပခံုးေပၚ ေစာင္းခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆုိပါ ေစာင္းထားတဲ့ပံုစံအတုိင္း စကၠန္႔သံုးဆယ္ေနရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပီးရင္ေတာ့ လက္နဲ႔ေခါင္းကို ဘက္ေျပာင္းျပီး လုပ္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာ လည္ပင္းေၾကာေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ေျပေလ်ာ့သြားေစပါတယ္။

play

 

ၾကမ္းျပင္မွာ လွဲျပီး လည္ပင္းေအာက္မွာ တစ္ခုခုခံထားလိုက္ပါ။ပံုမွာ ျပထားတဲ့အတုိင္း အဝတ္တစ္ခုကို လိပ္ျပီး ခုထားလို႔ရပါတယ္။ ျပီးရင္ေတာ့ ေမးကို ေနာက္ဘက္လွန္ကာအားျပဳထားျပီး စကၠန္႔သံုးဆယ္ေလာက္ေနရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာ တစ္ေနကုန္ကြန္ပ်ဴတာၾကည့္ရသူေတြ အတြက္ အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

လည္ပင္း ေလ့က်င့္ခန္း ပံုမွန္လုပ္ေလ့ရွိလား»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား