AD
AD
AD
play

 

တစ္ညကို ၈ နာရီအိပ္ရင္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ေရာ စိတ္အာ႐ံုအတြက္ပါ ခြန္အားျဖစ္ဆိုတာေတာ့ သိပါရဲ႕။ ဒါေပမဲ့ ညတိုင္းလိုလို ညဥ့္နက္သြားၿပီး အိပ္ရာဝင္ေနာက္က်ရတာလည္း အၿမဲတမ္းလိုလိုပါပဲ။ ေနာက္ေန႔မနက္မွာ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ႐ံုးကိုသြားၿပီး အလုပ္မွာငိုက္ေနရတာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္သမွ်ေတာ့ အိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ေတြ ေနာက္မက်ေအာင္ သတိထားသင့္ပါတယ္။

၁။ မွတ္ဉာဏ္ေလ်ာ့က်

အိပ္ေရးမဝတဲ့အခါ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ က်ဆင္းၿပီး ေမ့ေလ်ာ့လြယ္ပါတယ္။ မနက္စာ ဘာစားသလဲဆုိတာကို ညေနမွာျပန္ေျပာဖုိ႔ေတာင္ အေတာ္စဥ္းစားလိုက္ရတာမ်ိဳးဟာ အိပ္ေရးမဝတဲ့ေန႔ေတြမွာ ၾကံဳရတယ္မဟုတ္လား။

play

၂။ ေခ်ာင္းဆိုးအေအးမိ

အိပ္ရာဝင္ေနာက္က်ျခင္းေၾကာင့္ အိပ္ေရးမဝဘဲ အိပ္ရာထရတဲ့ေန႔ေတြမွာ ကိုယ္ခံစြမ္းအားကလည္း က်ဆင္းရလို႔ Nuffield Health ေဆးပညာဂ်ာနယ္က ေဖာ္ျပဖူးပါတယ္။ ေရာဂါပိုးမႊားေတြလည္း ဝင္လြယ္ၿပီး ႏွာေစးေခ်ာင္းဆိုးတာ ပိုျဖစ္ႏိုင္တဲ့အခ်ိန္ပါပဲ။

 

၃။ တီထြင္ဖန္တီးမႈေလ်ာ့က်

ေခါင္းမၾကည္ဘူးလို႔ အလြယ္သံုးၾကေပမဲ့ တကယ္တမ္းေတာ့ ဦးေႏွာက္နဲ႔အာ႐ံုေၾကာေတြ လန္းဆန္းမႈ ေလ်ာ့က်ေနတာျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ကလည္း မၾကည္လင္ေတာ့ အသစ္အဆန္းေတြ ေတြးေခၚၾကံဆဖုိ႔ရာ ခက္ခဲရပါတယ္။

play

 

၄။ စိတ္တိုလြယ္

ထစ္ခနဲဆို စိတ္ဆိုးလြယ္၊ စိတ္တိုလြယ္ေနပါတယ္။ ဘာမဟုတ္တာေလးနဲ႔ ျပႆနာတက္ရတဲ့အထိကို ျဖစ္သြားရျခင္းဟာ အိပ္ေရးမဝျခင္းေၾကာင့္ပါပဲ။ ဒီလိုေန႔မွာ ခ်စ္သူနဲ႔ခ်ိန္းထားရင္ ျပႆနာတက္ၿပီး FA ဘဝ ေရာက္သြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ ညဥ့္သန္းေခါင္ေက်ာ္ထိေအာင္ ဖုန္းကိုသံုးတာ၊ ဇာတ္လမ္းၾကည့္တာေတြကို ေလွ်ာ့ႏိုင္သမွ် ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး အိပ္ေရးဝ၀ အိပ္ႏိုင္ဖုိ႔ကို ဦးစားေပးပါလို႔ တုိက္တြန္းလိုက္ပါရေစ။

သင္အႀကိဳက္ေတြ႔မယ့္ေဆာင္းပါး ---> ဝိတ္က်ေစတဲ့ အိပ္နည္းေလး ေပးမယ္

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD