AD
AD
AD

ပင္ပန္းႏြမ္းလ်ေနပါတယ္ဆိုမွ ရႊင္လန္းသြားေအာင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတယ္လို႔ ေျပာရင္ ယံုခ်င္စရာ မရွိပါဘူး။ အမ်ားအားျဖင့္ ေန႔တိုင္း ရုံးစားပဲြမွာ ထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ရသူေတြမွာ ၾကာေလ ဒီငုတ္တုတ္ထိုင္တဲ့ပံုစံနဲ႔ ပံုစံခြက္ကေလးေတြလိုပဲ ဘီဒိုထဲ ေခါက္သိမ္းထားတဲ့ အက်ႌအဝတ္အစားေတြကိုပဲ နမူနာ ၾကည့္ၾကည့္ပါ။ ဘီဒိုထဲမွာ အၾကာႀကီး ေခါက္သိမ္းထားတာမို႔ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ပိျပားေနတာေနာ္။ ေခါက္ရုိးက်ိဳးအရာေတြေၾကာင့္ ဝတ္လို႔ေတာင္ အဆင္မေျပဘူး။ ေခါက္ရုိးေပ်ာက္သြားေအာင္ မီးပူနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ျပန္တိုက္မွ ေခါက္ရုိးေတြ ေပ်ာက္သြားတာပါ။

play

ဒီသေဘာတရား အတိုင္းပါပဲ။ "ထိုင္ခံုမွာ ထိုင္ရင္ ခါးကို မတ္မတ္ထားၿပီး ထိုင္ၾကပါ" ဆိုၿပီး ရွိသမွ် ေလ့က်င့္ခန္း ဗီဒီယိုေတြ၊ စာေတြထဲမွာ ေရးထား၊ ေျပာထားၾကတာလည္း ျမင္ေတြ႔ရမွာပါ။ ေစာေစာက အက်ႌလိုေပါ့။ အက်ႌတစ္ထည္ကို ခ်ိတ္နဲ႔ ခ်ိတ္ထားမယ္ဆိုရင္ ေျမႀကီးဆဲြအားေၾကာင့္ ျပန္႔ေနမယ္။ ခါးရုိးနဲ႔ ၾကြက္သားေတြကလည္း ဒီလိုပဲ။ ေျမၾကီးဆဲြအားေၾကာင့္ လမ္းေလွ်ာက္ေန၊ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနႏိုင္တာပါ။

 

ဒါေပမယ့္ လူတစ္ကိုယ္လံုးမွာ ေခါင္းတစ္လံုးရဲ့ အေလးခ်ိန္က (၁၃) ေပါင္ေလာက္ရွိတာဆိုေတာ့ အေတာ္ႀကီးကို ေလးတာပါ။ ဆိုဒါသံဘူး (၁၅) ဘူူးစာေလာက္ အေလးခ်ိန္ႀကီးကို ဘယ္သူက အၾကာႀကီး ဂုတ္ေပၚ မတ္မတ္ႀကီး တင္ထားႏိုင္မွာလဲ။ ဒါေၾကာင့္ ေခါင္းက ေရွ႕ကို ငိုက္လာမယ္။  ေခါင္းငိုက္ထားသေလာက္ ခါးရုိးက ေရွ႕ကို ေစာင္းေစာင္းႀကီး ေထာက္ေပးေနရေရာ။ ၾကာလာေတာ့ လံုးေျခထားတဲ့ အက်ႌလို ေၾကကုန္တာေပါ့။ ဒီအတိုင္းပဲ ခါးရုိးေစာင္းေစာင္းႀကီးကို မဆန္႔ဘဲ ဆက္ေနရင္ သင့္ကိုယ္ခႏၶာက ေခါက္ရုိးက်ိဳးရာက ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ျဖန္႔လို႔ မရဘဲ ခါးကုန္းတာ၊ ခါးနာတာ၊ အရုိးအဆစ္ေတြ ဒဏ္ျဖစ္တာ၊ က်ီးေပါင္းတတ္တာေတြ ျဖစ္လာပါေတာ့မယ္။

play

 

ေခါက္ထားတဲ့ သတင္းစာ တစ္ေစာင္ကို ျမန္ျမန္ျပန္႔သြားေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ၾကသလဲ။ သတင္းစာကို ေခါက္ထားတဲ့ဖက္ကို ေျပာင္းျပန္လွန္ ေခါက္ၾကတယ္။ ဇက္ေၾကာဆန္႔တာခါးေၾကာဆန္႔တာ၊ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေတြ လုပ္တယ္ဆိုတာ ခါးရုိးနဲ႔ ရွိသမွ် ၾကြက္သားေတြရဲ့ လက္ရွိပံုစံအေနအထားကို ေျပာင္းျပန္ေကာ့ေပး၊ ေကြးေပးၿပီး ျမန္ျမန္ ျပန္႔ေအာင္ ျဖန္႔ေပးတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးအမ်ားႀကီး မလုပ္ႏိုင္ရင္ေတာင္ ေၾကာင္ေလးေတြ အိပ္ယာႏိုးလာရင္ ေျခေရာလက္ေကာ ဆန္႔ထုတ္ၿပီး အေၾကာဆန္႔တာကို ျမင္ေယာင္ၾကည့္ၿပီးသာ ဆန္႔ထုတ္လိုက္ပါ။

play

 

အေၾကာဆန္႔လို႔ ေနထုိင္မေကာင္း ျဖစ္သြားပါတယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ေက်ာရိုး ေကြးေန၊ ေစာင္းေနတာ၊ အေညာင္းမိေနတာမ်ိဳးေတြကေန လြတ္ေျမာက္ေစတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာဆန္႔ျခင္းသည္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အေကာင္းဆံုး လႈပ္ရွားနည္း တစ္မ်ဳိးလို႔လည္း ေခၚႏိုင္ပါတယ္။ အေၾကာဆန္႔ေပးတာကို စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ မၾကာခဏ အက်င့္ေလး လုပ္ေပးပါ။  ဒီလိုလုပ္ျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ  ေႏွးေကြးစြာ လည္ပတ္ေနတဲ့ ေသြးေတြက အေၾကာလည္း ဆန္႔လိုက္ေရာ ျမန္ျမန္ စီးဆင္းသြားေစတာေပါ့။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ၾကြက္သားေတြကို က်ံဳ႕ဆန္႔ေစတာမို႔ ၾကြက္သားအတြင္းရွိ ေသြးမ်ားလည္ပတ္မႈအား ေကာင္းေစပါတယ္။ ၾကြက္သား အတြင္းရွိ မလိုအပ္တဲ့ အဆီနဲ႔ အျခားအရာမ်ားကို ဖယ္ရွားတာေၾကာင့္ ပင္ပန္းေညာင္းညာမႈကို ေပ်ာက္ေစၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို လန္းဆန္းတက္ၾကြေစတာ ျဖစ္ပါတယ္။

Source : Fitness

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD