play

 

ရာသီဥတုက ပူလာပါၿပီ။ တစ္ေနကုန္ လႈပ္႐ွားထားေတာ့ ညေနဆို လူက ေခၽြးေစာ္ေတြနံခ်င္လာၿပီေလ။ ညအိပ္ခါနီး ေရေလးခ်ိဳးၿပီး အိပ္လိုက္ေတာ့မွပဲ ေနလို႔ေကာင္းသြားပါေတာ့တယ္။ စိတ္ေအးလက္ေအးျဖစ္္သြားၿပီး အိပ္လို႔ေကာင္းသြားတယ္ေလ။

သင္ႏွစ္သက္ႏိုင္မည့္ေဆာင္းပါး ---> ေရခ်ိဳးတုိင္းျပဳလုပ္ေနမိတဲ့ အမွားအယြင္း (၅) ခု

play

 

ညမအိပ္မီေရခ်ိဳးျခင္းဟာ တကယ္ကို ေငြမကုန္ေစဘဲ ကိုယ့္အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစတယ္လို႔ ေျပာရင္ မွားမယ္မထင္ပါဘူး။ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု၊ နယူးေယာ့ခ္ၿမိဳ႕က အိပ္စက္ျခင္းဆုိင္ရာ က်န္းမာေရးပညာ႐ွင္ ေဒါက္တာ ဒိုင္ယာနာေအာ္ဂ်ယ္လီက ညမအိပ္မီ ေရခ်ိဳးျခင္းရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးေတြကိုလည္း ေထာက္ျပခဲ့ပါတယ္။

 

ညမအိပ္မီ ေရခ်ိဳးျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အပူခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့က်သြားေစပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္က ေအးသြားေတာ့ အေၾကာအျခင္ေတြ ေတာင့္တင္းေနတာ ေျပေလ်ာ့သြားပါတယ္။ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္နဲ႔လည္း အိပ္ေပ်ာ္သြားေစၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္လည္း အိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ပါတယ္။ အဓိက အေရးႀကီးတာ အခ်ိန္ပါ။ တကယ္အိပ္ေပ်ာ္သြားခ်င္တဲ့ အခ်ိန္ မတိုင္မီ မိနစ္ ၉၀ အလိုမွာ ေရခ်ိဳးေပးရပါမယ္။ ခႏၶာကိုယ္က အိပ္စက္မႈအတြက္ လႈံ႔ေဆာ္ေပးဖုိ႔ အခ်ိန္လိုအပ္တယ္ေလ။ ေရခ်ိဳးၿပီး မိနစ္ ၉၀ အၾကာမွာ ကိုယ္ပူခ်ိန္ကလည္း တျဖည္းျဖည္းေလ်ာ့သြားၿပီး အိပ္စက္ဖုိ႔ အေကာင္းဆံုးျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။

Source : Time

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video