Health: ဒီ(၄) ခ်က္ လုပ္ရင္ အစာအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းမြန္

အစာစားေနတုန္း ေရေသာက္တာကုိေတာ့ ေရွာင္သင့္ပါတယ္။

play

 

အစာအိမ္မေကာင္းတာ၊ အစာေျခဖ်က္စနစ္ မေကာင္းတာေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးကို ၾကီးစြာသက္ေရာက္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္က ေလးလံထုိင္းမႈိင္းေနတာ၊ မအီမသာျဖစ္တာေတြ အျမဲ ရွိေနတတ္ပါတယ္။ အစာအိမ္က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ဖို႔အတြက္ ဂရုစိုက္ရမယ့္ အခ်က္ ေလးခ်က္ ရွိပါတယ္။

၁ - ကိုယ္ေနဟန္ထားမွန္

ခါးကိုင္းတာ၊ လက္ျပင္ကုန္းတာလိုမ်ိဳး ကိုယ္ေနဟန္မမွန္တာေတြဟာ အစာေျခညက္မႈစနစ္ရွိတဲ့ ဗိုက္ထဲက ေနရာေတြကို ညႇစ္ထားသလို ျဖစ္ေစပါတယ္။ ထမင္းစားခ်ိန္နဲ႔ ထမင္းစားျပီး အခ်ိန္ေတြမွာ ခႏၶာကိုယ္ကို မတ္မတ္ထားတာဟာ ကိုယ္တြင္း အစာေျခအဂၤါေတြကို မွန္ကန္စြာ အလုပ္လုပ္ေဆာင္ေစပါတယ္။ အစာေျခညက္မႈစနစ္ေပၚဖိအားသက္ေရာက္မႈ မရွိဘဲ အစာေျခညက္မႈစနစ္ကို တိုးတက္ေစပါတယ္။

play

 

၂ - စားေနတုန္း ေရမေသာက္နဲ႔

ေရေသာက္ေလ သင့္ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေကာင္းေလပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အစာစားေနတုန္း ေရေသာက္တာကုိေတာ့ ေရွာင္သင့္ပါတယ္။ တံေတြးက ထြက္တဲ့ အင္ဇုိင္းေတြဟာ အစာကို ျဖိဳခြဲရာမွာ အေရးပါပါတယ္။ ေရေသာက္လိုက္တဲ့အခါမွာ ပါးစပ္တြင္းကတံေတြးထြက္မႈကို ေလ်ာ့နည္းသြားေစျပီး အစာေျခဖ်က္မႈျဖစ္စဥ္မွာ ထိေရာက္မႈ ေလ်ာ့က်သြားပါတယ္။

(သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္တဲ့ေဆာင္းပါး - ဒူးနာေပ်ာက္ေစမယ့္ ဒူးေခါင္းေၾကာ ေျဖေလ်ာ့နည္း)

play

 

၃ - တစ္ခုပဲလုပ္ပါ

စားေသာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ျဖစ္ေပၚတဲ့စိတ္ကလည္း အစာေျခဖ်က္မႈစနစ္ကို သက္ေရာက္မႈရွိပါတယ္။ ျပင္းထန္တဲ့ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြျဖစ္ေပၚေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အစားအေသာက္ပ်က္ရတာေတြ ရွိပါတယ္။ အစာစားခ်ိန္မွာ အဆုိပါ အစားအစာေပၚကိုသာ အာရုံစိုက္ စားသင့္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ တီဗီၾကည့္ရင္း ထမင္းစားတာ၊ ဂိမ္းေဆာ့ရင္ ထမင္းစားတာ၊ ဖုန္းသံုးရင္ ထမင္းစားတာေတြဟာ လံုးဝမလုပ္သင့္တဲ့ အလုပ္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၄ - သက္ေသာင့္သက္သာစားပါ

သင့္ကို သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ စားေသာက္ဖုိ႔လည္း လိုပါတယ္။ ေျပးရင္းလႊားရင္းစားတာ၊ ျဖစ္သလို အျမန္စားလိုက္ရတာေတြဟာ အစာေျခဖ်က္မႈ ျဖစ္စဥ္အတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ ေအေအးေဆးေဆးနဲ႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းညက္ေနေအာင္ဝါးစားတတ္တဲ့ အက်င့္ရွိတာဟာ အစာအိမ္အတြက္ အလြန္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ သင့္ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ စိတ္ရဲ႕ အေရးပါမႈကိုလည္း ေလွ်ာ့မတြက္သင့္ပါဘူး။

(သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္တဲ့ ေဆာင္းပါး - ေကာ္ဖီေသာက္ျခင္း၏ ေကာင္းက်ဳိး ဆိုးက်ဳိးမ်ား)

Photos & Source : Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား