Health: တီဗီၾကည့္ရင္း အေၾကာေလွ်ာ့ပါ

အားစိုက္ထုတ္ရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္စရာမလိုဘဲ ခႏၶာကိုယ္ကို သက္ေတာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစပါတယ္။

play

 

အေၾကာေလွ်ာ့ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အရမ္းကို အက်ိဳးျဖစ္ေစပါတယ္။ အားစိုက္ထုတ္ရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္စရာမလိုဘဲ ခႏၶာကိုယ္ကို သက္ေတာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ အေၾကာေလွ်ာ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ဖုိ႔ကိုေတာင္ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ဘူးလား? တီဗီၾကည့္ေနတဲ့ အခ်ိန္တိုေလးအတြင္းမွာပဲ ျပဳလုပ္ႏိုင္မယ့္ အေၾကာေလွ်ာ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

play

 

၁။ လက္လႊဲ

တင္ပါးအက်ယ္အတုိင္း ေျခခြဲရပ္ေနပါ။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို သက္ေတာင့္သက္သာ အေနအထားနဲ႔ ေဘးမွာခ်ထားရပါမယ္။ လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ ျဖန္႔ထားၿပီး ဒူးကို အနည္းငယ္ေကြးကာ ေက်ာကိုဆန္႔ထားရပါမယ္။ လက္ကို ေရွ႕ကိုလႊဲလိုက္ခ်ိန္မွာ ဒူးကိုတၿပိဳင္နက္တည္းေကြးလိုက္ပါ။ လက္ျပန္ကပ္လိုက္တာနဲ႔ မတ္တပ္ျပန္ဆန္႔လိုက္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ၁၀ ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ပါ။

play

 

၂။ ေျခက်င္းဝတ္

ထုိင္ခံုမွာ ထုိင္ေနရင္း လုပ္လို႔ရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းျဖစ္ပါတယ္။ ေျခသလံုးၾကြက္သားေတြအတြက္ ေကာင္းတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းပါ။ ေျခတစ္ေခ်ာင္းကို ထုတ္ၿပီး ေျခက်င္းဝတ္ကို အထဲမွအျပင္သို႔ ဝိုက္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ၅ ႀကိမ္လုပ္ၿပီးရင္ တျခားေျခတစ္ဖက္ကို ေျပာင္းလုပ္ပါ။ ၁၀ ႀကိမ္ လုပ္ေပးရပါမယ္။

 

၃။ လက္ဆန္႔

လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို အခ်င္းခ်င္း ေရာယွက္လိုက္ပါ။ အျပင္ကိုလွန္ၿပီး ဆန္႔ထုတ္လိုက္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အျမင့္ကိုေတာ့ ပခံုးအျမင့္ကေန လက္ကို အျပင္ကိုတြန္းထုတ္သလို ဆန္႔ေပးရမွာပါ။ ဒီအေနအထားအတုိင္း စကၠန္႔ ၃၀ ေနေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၄။ ေပါင္တြင္းေၾကာေတြေလ်ာ့ဖုိ႔

ထိုင္္လ်က္ အေနအထားနဲ႔ လုပ္ရတဲ့ အေၾကာေလ်ာ့နည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၾကမ္းျပင္မွာ ထိုင္ေနပါ။ ေျခဖဝါးႏွစ္ဖက္ကို ထိကပ္ၿပီး ေပါင္ၾကားကို ေရာက္ႏိုင္သမွ်ေရာက္ေအာင္ တိုးထားရပါမယ္။ ပူးထားတဲ့ေျခဖဝါးေတြကို လက္က ကိုင္ၿပီးထိန္းထားေပးပါ။ ရင္ဘတ္ကို ေျခဖဝါးေတြနဲ႔ထိေအာင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ညႊတ္ေပးပါ။ စကၠန္႔ ၃၀ ေနေပးရံုနဲ႔ ေပါင္တြင္းေၾကာ တင္းေနတာေတြ ေျပေလ်ာ့သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

Source : Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား