AD
AD
AD
play

 

တစ္ေန႔လံုး အလုပ္စားပြဲမွာထုိင္ရင္းနဲ႔ တစ္ေန႔တစ္ျခား ဝိတ္ေတြလည္းတက္လာလိုက္တာ ဗိုက္ေခါက္ေတာင္ ထြက္လာၿပီ။ ဘာမွလည္း သိပ္မစားရပါဘဲ တက္လိုက္တဲ့ဝိတ္က မရပ္ေတာ့ဘူး။ အခ်ိန္ၾကာၾကာထိုင္ၿပီး ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ နည္းသူေတြဟာ ဆီးခ်ိဳေရာဂါျဖစ္ႏုိင္ေျခလည္း မ်ားေနပါေသးတယ္။ အထိုင္မ်ားတဲ့အလုပ္ကို လုပ္ေနရသူေတြ ဝိတ္က်ဖို႔အတြက္ဆို ဒါေတြကို လိုက္နာသင့္ပါတယ္။

ဆက္စပ္ဖတ္႐ႈႏိုင္မည့္ေဆာင္းပါး ---> ေန႔စဥ္လုပ္သင့္တဲ့ လည္ပင္းအေၾကာေလွ်ာ့ေလ့က်င့္ခန္း

play

 

၁။ ဒါေတြကို ဖယ္႐ွားလိုက္ေတာ့

အံဆြဲထဲက၊ စားပြဲေပၚက သြားေရစာ ဆီေၾကာ္မုန္႔ေတြ၊ အာလူးေၾကာ္ေတြကို မထားပါနဲ႔ေတာ့။ ထုိင္ေနရင္းနဲ႔ မဆာဘဲ စားမိရာက ဝိတ္တက္လာရပါတယ္။ Diet soda ကို ေသာက္ရင္ ဝိတ္မတက္ဘူးလို႔ ထင္ေနတာလား။ Diet soda/cola စတာေတြက တကယ္တမ္းေတာ့ ဝိတ္က်ဖုိ႔အေထာက္အကူမျဖစ္ပါဘူး။ က်န္းမာေရးနဲ႔လည္း မညီညြတ္တာမို႔ အနားမွာေဆာင္ထားၿပီး ေသာက္ခ်င္သလိုေသာက္ေနတာကို ျဖတ္လိုက္ပါ။ အိပ္ေရးမဝလို႔ ၊ ေခါင္းမၾကည္လို႔ ခြန္အားျဖည့္ အခ်ိဳရည္ေတြကိုလည္း ေသာက္ေနမိပါတယ္။ ခြန္အားျဖည့္ အခ်ိဳရည္ေတြဟာ သၾကားဓာတ္နဲ႔ ကဖင္းဓာတ္ ျမင့္မားစြာ ပါဝင္ေနလို႔ သင့္ကို ဝိတ္တက္ေစမယ့္အျပင္ ႏွလံုးကိုလည္း ထိခိုက္ေစပါတယ္။

 

၂။ ဒါေတြနဲ႔ အစားထိုးပါ

ေန႔လယ္ ၂ နာရီေလာက္ဆို လူက ငိုက္ခ်င္လာၿပီ။ ေကာ္ဖီေလးေသာက္လိုက္ရမွ။ Black Coffee (ဘာမွထပ္ျဖည့္မထားတဲ့ ေကာ္ဖီ)ဆုိရင္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့။ သၾကားေတြထည့္၊ ႏို႔မႈန္႔ေတြထည့္နဲ႔ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း ဝိတ္က တက္လာရပါတယ္။ အိပ္ခ်င္ေျပေအာင္ ကဖင္းဓာတ္ကိုစားသံုးခ်င္ရင္ ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ၾကည့္ပါ။ ေရေႏြးၾကမ္းကလည္း အိပ္ငိုက္ေျပေစပါတယ္။ သံပရာသီးေလးညႇစ္ေသာက္တာ၊ ပ်ားရည္ေလးထည့္ေသာက္တာမ်ိဳး လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳဓာတ္ထပ္ျဖည့္စရာမလိုေတာ့ ဝိတ္မတက္ေတာ့ဘူးေလ။

 

play

၃။ ဘာေတြစားမလဲ

သြားေရစာေလးေတြကို စားပြဲထဲမွာထည့္ထားေတာ့ ဗိုက္ဆာလာရင္ ထစားစရာမလိုဘဲ ႐ွိတာေလးေကာက္စားၿပီး အလုပ္ဆက္လုပ္ႏုိင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္ၿပီး ကိုယ့္ကို ဝိတ္မတက္ေစတဲ့ သြားေရစာမ်ိဳးကိုေတာ့ ေရြးရမွာေပါ့။ ေခ်ာကလက္နက္၊ အယ္လ္မြန္ေစ့၊ သစ္သီးစံုတုိ႔လိုမ်ိဳး ဝိတ္မတက္ဘဲ စိတ္ခံစားခ်က္ေကာင္းေနေစမယ့္ သြားေရစာေလးေတြကို ေရြးႏုိင္ပါတယ္။ ဗိုက္မဆာဘဲ စားခ်င္ဝါးခ်င္ေနတဲ့စိတ္ကို ေျပေပ်ာက္ဖုိ႔က ပီေကေလးဝါးေပးေပါ့။

Source : Shape

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD