AD
AD
AD
play

 

အသား၊ ငါးေတြ မစားဘဲ ႏို႔နဲ႔အသီးအ႐ြက္ေတြကိုသာ စားသံုးသူေတြ ႐ွိပါတယ္။ သတ္သတ္လြတ္စားျခင္းကို အခ်ိဳ႕က ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈနဲ႔ ဆက္ႏႊယ္ၿပီး စားၾကပါတယ္။ အေနာက္ႏိုင္ငံေတြမွာေတာ့ က်န္းမာေရးအယူအဆနဲ႔ ေကာင္းက်ိဳးမ်ားတယ္လို႔ လက္ခံၿပီး တခ်ိဳ႕ကေတာ့ သူမ်ားစားလို႔ လိုက္စားတာမ်ိဳး၊ ဖက္႐ွင္တစ္ခုလိုမ်ိဳးအေနနဲ႔ အသား၊ငါး ေရွာင္စားၾကတာပါ။ သားငါးေရွာင္ၿပီး အသီးရြက္ကိုသာ စားသံုးလာၾကသူေတြဟာ ကမၻာတစ္ဝန္းမွာ ပိုမိုမ်ားျပားလာပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး အစားေရွာင္စားျခင္းက ေကာင္းက်ိဳးေတြလည္း ရွိသလို ဆိုးက်ိဳးေတြလည္း ရွိတယ္ဆုိတာေတာ့ သင္သိမွာပါ။

 

ေကာင္းက်ိဳးေတြက ဘာေတြလဲ

ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ သစ္သီးဝလံေတြက ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေကာင္းက်ိဳးေပးပါတယ္။ ကိုလက္စထေရာပမာဏကို ေလ်ာ့က်ေစတယ္၊ ေသြးဖိအားမွန္ေစတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္၊ ေဖာလစ္အက္ဆစ္နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ မ႐ွိမျဖစ္လုိအပ္တဲ့ သက္ေစာင့္ဓာတ္ ဗီတာမင္ေတြပါဝင္လို႔ ေကာင္းက်ိဳးျဖစ္ေစပါတယ္။ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြအေနနဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားမ်ားပါတဲ့ အသီးအရြက္ေတြကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ သက္သက္လြတ္စားရာမွာ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးေတာ့ ကြဲပါတယ္။ အသားမစားဘဲ ႏို႔နဲ႔ႏို႔ထြက္ပစၥည္း၊ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုေတာ့ စားၾကတာလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အသားနဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းက အာဟာရျခင္း မတူပါဘူး။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ တိရစၦာန္ကထြက္တဲ့ အရာမွန္သမွ်ကို ေရွာင္ၾကတာမ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ဆိုးက်ိဳးေတြလည္း ႐ွိေလရဲ႕

ေအာက္စ္ဖုိ႔ဒ္တကၠသိုလ္က သုေတသနပညာ႐ွင္ေတြဟာ အသားမစားျခင္းနဲ႔ က်န္းမာေရးရလဒ္ ဆက္ႏႊယ္မႈေနမႈအေပၚ ႏွစ္ဝက္ၾကာ ေလ့လာခဲ့ၾကပါတယ္။ အသားငါးမစားတဲ့လူေတြဟာ အစပိုင္းမွာေတာ့ ေကာင္းသလိုရွိေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ က်န္းမာေရးျပႆနာေတြ ရွိလာတာကို ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ အသီးအရြက္ေတြကိုခ်ည္း စားသံုးတဲ့လူရဲ႕ ဦးေႏွာက္အရြယ္အစားဟာ အသက္ႀကီးလာတဲ့အခါ က်ံဳ႕သြားပါတယ္။ အသား၊ ငါး၊ ႏို႔တုိ႔ဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ အာဟာရဓာတ္ေတြကို ေပးစြမ္းပါတယ္။ တိရစၱာန္ကေန ရရွိတဲ့ အသား(အထူးသျဖင့္အသည္း)ဟာ ဗီတာမင္ B12 လံုေလာက္စြာ ရရွိေစပါတယ္။ ဗီတာမင္ B12 မလံုေလာက္တဲ့အခါ ေသြးအားနည္းေရာဂါနဲ႔ အာ႐ံုေၾကာစနစ္မူမမွန္တာေတြ ျဖစ္ႏုိင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

Source : Azer News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD