play

 

အလုပ္မွာ အခ်ိန္ၾကာၾကာထုိင္ရသူေတြနဲ႔ အေလးအပင္ သယ္ပိုးေနရသူေတြမွာ ခါးနာ၊ ေက်ာနာ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ခါးနာတာကို ေပါ့ေပါ့ဆဆ မေနသင့္ပါဘူး။ ဆက္စပ္ေနတဲ့ အျခား က်န္းမာေရးျပႆနာေတြ ဝင္လာႏိုင္လို႔ပါ။ ေက်ာနာ၊ ခါးနာတာကို ေပ်ာက္ဖုိ႔အတြက္ ေယာဂပံုစံေလးေတြလည္း ရွိပါတယ္။ လြယ္ကူရိုးရွင္းတဲ့ ပံုစံေတြကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

play

 

အလြယ္ဆံုးနည္းကို စေျပာပါ့မယ္။ ေျခကိုဆန္႔ၿပီး ထိုင္ကာ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေပါင္မွာ ကပ္ထားပါ။ ေျခဖဝါးေတြကို လက္ဖဝါးေတြနဲ႔ထိေအာင္ ကိုယ္ကို ေကြးညႊတ္လိုက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သံုးႀကိမ္ အသက္႐ႈသြင္း၊ ႐ႈထုတ္ လုပ္ၿပီးတဲ့အထိ အေနအထားမပ်က္ ေနေပးရပါမယ္။ ၿပီးရင္ ခါးကိုျပန္မတ္ၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္လုပ္ရပါမယ္။

 

ဒုတိယနည္းကလည္း မခက္ပါဘူး။ ဆက္လုပ္ၾကည့္ပါဦး။ ေျခကိုပူးၿပီး မတ္တပ္ရပ္ေနပါ။ ခါးကို ကိုင္းညႊတ္လိုက္ရပါတယ္။ တၿပိဳင္နက္တည္းမွာပဲ လက္ႏွစ္ဖက္က ေနာက္ကိုပစ္ကာ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြယွက္ၿပီး ေကာင္းကင္ေပၚကို ဆန္႔ထားလိုက္ပါ။ တံေတာင္ဆစ္ကို မေကြးပါေစနဲ႔။ သံုးႀကိမ္ အသက္႐ႈသြင္း၊ ႐ႈထုတ္ လုပ္ၿပီးတဲ့အထိ အေနအထားမပ်က္ ေနေပးရပါမယ္။ ဒီေယာဂက်င့္စဥ္ဟာ ေနာက္ေက်ာနာတာေတြ သက္သာသြာားေစမယ့္နည္း ျဖစ္္ပါတယ္။

Source : Huffpost

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video