AD
AD
AD

ေနပူရွပ္ရင္ ေခါင္းကုိက္၊ ကိုယ္ပူ၊ ေခါင္းမူးတာေတြအျပင္ မစားမေသာက္ခ်င္စိတ္ပါ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေရဓာတ္မ်ားမ်ား ျဖည့္တင္းေပးဖို႔ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္။ အလြယ္ဆံုးနည္းကေတာ့ ဓာတ္ဆားရည္ထုပ္ေဖ်ာ္ေသာက္ပါ။

play

 

ဓာတ္ဆားတစ္ထုပ္ကို (၂၄) နာရီအတြင္း ေရ (၁) လီတာ တစ္ဘူး ေသာက္ရုံနဲ႔ ေခၽြးအျဖစ္ ထြက္လာတဲ့ ခႏၶာတြင္းက ေရဓာတ္မ်ားကို ျမန္ျမန္ျဖည့္တင္းၿပီးသား ျဖစ္မွာပါ။ စားေသာက္ခ်င္စိတ္ မရွိရင္ေတာင္ ကုိယ္ခံစြမ္းအားနဲ႔ ကာယခြန္အားအတြက္ အာဟာရရွိတဲ့အစာေတြ မ်ားမ်ားႀကိတ္မွိတ္စားၿပီး ျဖည့္တင္းေပးရပါမယ္။ တစ္ေနကုန္ တစ္ေနခန္း ေလေအးေပးစက္ဖြင့္ၿပီး ေနတတ္တဲ့ အက်င့္ရွိရင္ ပိုဆိုးပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္လံုး အဲယားကြန္းေလ ေခၽြးမ်ားမ်ားထြက္ပါေစ။ ဒါမွ ေႏြအပူဒဏ္ ခံႏိုင္ရည္ ရွိလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

ေနပူရွပ္တာတင္မကဘဲ လူက ေမာပန္းႏြမ္းနယ္သလိုပါ ခံစားေနရတယ္ဆိုရင္ အားနည္းေနတာ၊ ေခၽြးထြက္လြန္ေနတာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ မူးလဲျခင္း၊ ေအာ့အန္ျခင္းနဲ႔ ရုတ္တရက္ ထိုင္တာ၊ ထတာမွာ မိုက္ခနဲ ျဖစ္ေနၿပီဆိုရင္ ပိုလို႔ေတာင္ အနားယူသင့္ပါေသးတယ္။ ေမာဟိုက္ေနတာက ခႏၶာကိုယ္ရဲ့ သၾကားဓာတ္နဲ႔ ေရဓာတ္ေလ်ာ့နည္းျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒီလို ေမာပန္းႏြမ္းနယ္မႈကို သက္သာေအာင္ မလုပ္ပဲ လ်စ္လ်ဴ႐ႈထားမယ္ဆိုရင္ သင့္ခႏၶာတြင္းက ကိုယ္ခံအားကို အားေလ်ာ့က်ဆင္းေစၿပီး ေတာ္ေတာ္နဲ႔ နလန္မထူႏိုင္ဘဲ ေရာဂါေပါင္းစံု ဝင္ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္။ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ေနသလို ခံစားရမယ္ဆိုရင္ ေပါ့ေပါ့ဆဆမေနဘဲ ခဏေလးျဖစ္ျဖစ္ မ်က္စိေလးမွိတ္ၿပီး အနားယူေနလိုက္ပါ။

ေနပူလွ်ပ္တာ သက္သာေစဖို႔ ေဖ်ာ္ရည္

ေနပူလွ်ပ္တာ သက္သာေစဖို႔ ေဖ်ာ္ရည္

 

ဖရဲသီးက ကုိယ္တြင္းက အပူကို ေအးျငိမ္းေအာင္ လုပ္ေပးတာေၾကာင့္ ေနပူလွ်ပ္တာကို သက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။ သံပရာရည္ေလးထည့္လိုက္တဲ့အခါ သံပရာနံ႔ေလး သင္းသင္းေလးက အမူးအေမာ္ကို ေျပေစႏိုင္ပါတယ္။ ဖရဲသီး တစ္စိတ္ေလာက္ကို Blender နဲ႔ ႀကိတ္ၿပီး သံပရာရည္ တစ္ဇြန္း၊ ပ်ားရည္ အနည္းငယ္ထည့္ေဖ်ာ္၊ သမေအာင္ ေမႊထားၿပီး ေသာက္သံုးႏိုင္ပါတယ္။

Source : ဟင္းရြက္သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ (၁၀၀)

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD