Health: သင့္မ်က္ႏွာက ေျပာျပေနတဲ့ ဗီတာမင္ခ်ိဳ႕တဲ့မႈ (၅) မ်ိဳး

ဒါေတြကို အစားစားရံုနဲ႔ ေျဖရွင္းလို႔ရႏိုင္တယ္။

play

 

ခႏၶာကိုယ္အတြက္ မ႐ွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ သက္ေစာင့္ဓာတ္ေတြဟာ လံုေလာက္တဲ့ ပမာဏအတုိင္း ရေနဖုိ႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ အသက္အ႐ြယ္နဲ႔ က်ား၊မ အမ်ိဳးအစားအလုိက္ လိုအပ္မႈပမာဏက မတူညီပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြကို လံုလံုေလာက္ေလာက္ မရဘူးဆုိရင္ေတာ့ သင့္ရဲ႕မ်က္ႏွာက ေျပာျပေနပါလိမ့္မယ္။

၁။ မ်က္အိတ္တြဲျခင္း

မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ အိပ္ရာကႏိုးထခါစမ်ာ မ်က္အိတ္တြဲေနတတ္ပါတယ္။ အိပ္ရာထစမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္တုိင္းလိုလို မ်က္အိတ္တြဲေနရင္ေတာ့ အိုင္အိုဒင္း (iodine)ဓာတ္ လံုလံုေလာက္ေလာက္မရဘူးဆိုတဲ့သေဘာပါ။ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ပင္လယ္ေရေမွာ္၊ အာလူး၊ စေတာ္ဘယ္ရီနဲ႔ ဘိုကိတ္ပဲတုိ႔ကို မ်ားမ်ားစားေပးပါ။

၂။ ျဖဴေဖ်ာ့တဲ့အသားအေရ

ကိုယ့္ရဲ႕အသားအေရက ေဖ်ာ့ေတာ့ေနတဲ့ပံု ေပါက္ေနၿပီလား။ ဒါဆုိရင္ ဗီတာမင္ B12 မလံုေလာက္လို႔ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဆယ္လ္မြန္ငါး၊ အသား (အမဲသား၊ ဆိတ္သား) ၊ ေကြကာ၊ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ဆြစ္ခ်ိစ္တို႔ကို စားသံုးေပးရပါမယ္။

play

 

၃။ ဆံသားေျခာက္ေသြ႕မႈ

ေျခာက္ေသြ႕တဲ့ဆံသားေတြက ကိုယ့္ရဲ႕အလွအပကို ဖ်က္လို႔ဖ်က္ဆီးလုပ္ေနတာ ရက္ေပါင္းအေတာ္ၾကာေနၿပီ။ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိဘဲ ဆံပင္ေတြ ေျခာက္ေသြ႕ေနတာက စိတ္ညစ္စရာပါ။ ေဗာက္ေတြလည္း ရွိခ်င္ရွိေနပါလိမ့္မယ္။ ပိုၿပီးစိတ္ညစ္စရာေကာင္းတာကေတာ့ ဒီလကၡဏာဟာ ဘိုင္အိုတင္ (biotin) သို႔မဟုတ္ ဗီတာမင္ B7 ခ်ိဳ႕တဲ့လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အယ္လ္မြန္၊ အခြံမာသီး၊ ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ႏွံစားပင္ကရတဲ့အေစ့အဆံေတြကို စားေပးပါ။

၄။ ျဖဴေဖ်ာ့ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္း

ႏႈတ္ခမ္းေတြက ဘာအေရာင္မွေပၚဘဲ ျဖဴေဖ်ာ့ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ သံဓာတ္အားနည္းလို႔ပါ။ မိန္းကေလးေတြ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။ သံဓာတ္မလံုေလာက္တဲ့အခါ ကိုယ္ခံအားစနစ္လည္း အားနည္းလာပါတယ္။ သံဓာတ္အားေကာင္းေစမယ့္ အစားအစာေတြကို မ်ားမ်ားစားဖုိ႔ လိုေနပါၿပီ။ အသား၊ ပင္လယ္စာ၊ ပဲနဲ႔ အခ်ိဳ႕ေသာဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြက သံဓာတ္အားေကာင္းေစပါတယ္။

play

 

၅။ သြားဖံုးေသြးယိုျခင္း

floss (သြားသန္႔ရွင္းေရးႀကိဳး)ကို အသံုးျပဳၿပီးလို႔ သြားဖံုးၾကားကေန ေသြးအနည္းငယ္ထြက္တာကေတာ့ ပံုမွန္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ မၾကာခဏ ျဖစ္ေနၿပီ၊ နည္းနည္းေလာက္ ထိမိဝါးမိရင္ကိုပဲ ေသြးဖံုးထဲကေသြးယိုစိမ့္လာၿပီဆုိရင္ေတာ့ ဗီတာမင္ C လိုအပ္ေနလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ C အျပည့္အဝ မရတဲ့အခါ ကိုယ္ခံအားစနစ္ အားနည္းလာၿပီး ၾကြက္သားနာက်င္ျခင္း၊ သြားနဲ႔ခံတြင္းဆုိင္ရာျပႆနာေတြ ၾကံဳလာရပါတယ္။ ခ်ဥ္တဲ့သစ္သီးေတြမွာ ဗီတာမင္ C ပမာဏမ်ားမ်ား ပါဝင္ပါတယ္။ ပန္းင႐ုတ္ပြအနီ၊ ဘ႐ိုကိုလီနဲ႔ စပ်စ္သီးေတြကိုလည္း စားေပးလို႔ရပါတယ္။

Source : Natural Cures

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား