Health: မွန္ေၾကာင္ဘဝက လြတ္ေျမာက္ေစဖို႔

လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြနဲ႔အျမဲလိုလိုထိေတြ႕ေနရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔မ်က္စိေလးေတြကိုလည္း ညွာတာသင္႔ပါတယ္ေလ။

play


စမတ္ဖုန္းေတြ၊ Xbox ေတြ၊ PS3, PS4 ေတြေပါမ်ားလွတဲ႔ေခတ္ႀကီးထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕မ်က္စိေတြကုိ လိုတာထက္ပိုၿပီး အသံုးခ်ေနရပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔အလုပ္လုပ္ေနတဲ႔လူေတြဆိုလည္း ကြန္ျပဴတာဖန္သားျပင္ကို စဥ္ဆက္မျပတ္ၾကည္႔ရင္း မ်က္စိကိုအသံုးခ်ၾကရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ မ်က္စိေတြကိုသံုးတံုးကသံုးၿပီး သူတို႔ကိုအားျဖစ္ေစမယ္႔ အစားအစာေတြကိုေကာ စားမိၾကရဲ႕လား။ မ်က္စိေလ႔က်င္႔ခန္းေတြေကာ လုပ္ေပးမိၾကရဲ႕လား။ ကြ်န္ေတာ္အမ်ားစုက ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ တန္ဖိုးရွိလွတဲ႔မ်က္စိေတြကို ဂရုစိုက္တတ္ဖို႔ေမ႔ေလ်ာ႔တတ္ၾကပါတယ္။ မ်က္စိက်န္းမာေရးကို ဂရုစိုက္ဖို႔ ေဆာင္ရန္အခ်က္ေလးေတြကို ေဝမွ်ေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

play

၁။ မ်က္စိကိုအစာေကြ်းပါ
 

ဗိုက္တာမင္ ေအ၊ ဗိုက္တာမင္ စီ၊ လူတိန္းနဲ႕ ဘီတာကာရိုတင္းဓာတ္ ၾကြယ္ဝတဲ႔အစားအစာေတြကိုစားပါ။ သူတို႔က စကၡဳအာရံုကိုျပန္လည္ၾကည္လင္ေအာင္ ကုစားေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဥပမာ။ ကန္စြန္းဥ၊ ေထာပတ္၊ ေထာပတ္သီး၊ ဘလူးဘယ္ရီသီး၊ တရုပ္ဆီးသီးနဲ႔ စပ်စ္သီးတို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

၂။ အနားယူေပးပါ

အလုပ္လုပ္တာမ်ားတဲ႔မ်က္စိၾကြက္သားေတြကို အိပ္စက္ျခင္းက ျပန္လည္ေပ်ာ႔ေျပာင္းေစႏိုင္တဲ႔အတြက္ လံုေလာက္စြာ အိပ္စက္ေပးသင္႔ပါတယ္။

play

၃။ ေရဓာတ္ျပည္႔ေအာင္ျဖည္႔တင္းပါ
 

မ်က္လံုးေတြေျခာက္လာျပီ။ အျမင္ေတြေဝဝါးလာျပီ။ ဒါမွမဟုတ္ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္လာျပီလို႔ခံစားရတဲ႔အခါ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။

၄။ မ်က္စိေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေပးပါ

မ်က္စိအာရံုေၾကာေတြကိုေပ်ာ႔ေပ်ာင္းေစတဲ႔ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေပးပါ။ လက္ႏွစ္ဖက္ကိုအခ်င္းခ်င္းပြတ္တိုက္ၿပီး အပူထြက္ေအာင္လုပ္ပါ။ ၿပီးရင္မ်က္စိေပၚကိုတင္ေပးၿပီး ခင္ဗ်ားအႏွစ္သက္ဆံုးေနရာတစ္ေနရာအေၾကာင္း ေတြးေနလိုက္ပါ။

play

၅။ အခ်ိဳေရွာင္ပါ
 

အခ်ိဳလြန္ကဲတဲ႔အစားအေသာက္ေတြကိုေရွာင္ပါ။ သူတို႔ကခင္ဗ်ားရဲ႕အျမင္အာရံုအားနည္းမႈကို ပိုမိုဆိုးရြားပါေစလိမ္႔မယ္။

၆။ (၂၀) စည္းမ်ဥ္းကိုလိုက္နာပါ

ေပ (၂၀) အကြာမွာရွိတဲ႔အရာဝတၳဳတစ္ခုကို မိနစ္ (၂၀) တစ္ၾကိမ္ စကၠန္႕ (၂၀) ေလာက္ၾကာေအာင္စိုက္ၾကည္႔ေပးပါ။ မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ထူးျခားေျပာင္းလဲမႈကို ေတြ႕ျမင္ရမွာပါ။
Source: food.ndtv

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား