Health: အထိုင္မ်ားသူေတြအတြက္ တကယ္အသံုးဝင္မယ့္ ေလ့က်င့္ခန္း

အထုိင္မ်ားတာေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ေတာင့္တင္းမႈက ပိုဆိုးပါတယ္။

play

 

အထိုင္မ်ားတဲ့သူေတြမွာ ခါးနာရုံတင္မကဘဲ ပခံုးေတြေတာင့္တာ၊ ဇက္ေၾကာေတြတက္တာနဲ႔ လည္ပင္းနာတာေတြပါ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အထိုင္မ်ားတဲ့အခါ ပခံုးကေကြးသြားျပီး ရင္ဘတ္က အထဲကို က်ံဳ႕သြားပါတယ္။ ေခါင္းကလည္း ငိုက္က်လာပါတယ္။ အဆိုပါအေျခအေနနဲ႔ နာရီေပါင္းမ်ားစြာထိုင္တဲ့အခါ ၾကြက္သားေတြဟာ ေတာင့္တင္းလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အားကစားအျပင္းအထန္လုပ္တာေၾကာင့္လည္း အဆိုပါေနရာက ၾကြက္သားေတြ ေတာင့္တင္းနာက်င္တာမ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္ေပမယ့္ အထုိင္မ်ားတာေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ေတာင့္တင္းမႈက ပိုဆိုးပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ အဆုိပါ ေတာင့္တင္းနာက်င္တာမ်ိဳးေတြကို ေျပေပ်ာက္ေစမယ့္ နည္းလမ္းလည္း ရွိပါတယ္။ အထူးအခ်ိန္ေပးလုပ္စရာမလိုဘဲ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ လုပ္ႏုိင္မယ့္ နည္းေလးပါ။

(သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္တဲ့ေဆာင္းပါး - မွန္ေၾကာင္ဘဝက လြတ္ေျမာက္ေစဖို႔)

ျပဳလုပ္ပံု

play

 

ၾကမ္းျပင္မွာ ဒါမွမဟုတ္ အိပ္ရာေပၚမွာ ေခါင္းအံုးကို ပံုပါအတုိင္း စီထားပါ။ ေခါင္းအံုးက ျမင့္ေလ ေကာင္းေလပါပဲ။ ေခါင္းအံုးေပၚမ်ာ ပက္လက္လွန္ လွဲလိုက္ပါ။ ခါး၊ေက်ာကုန္းနဲ႔ ပခံုးေတြကို ေခါင္းအံုးက ေထာက္ထားေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေျခေထာက္ေတြ၊လက္ေတြကိုေတာ့ အိပ္ရာနဲ႔ ထိထားျပီး ေဘးကုိ ကားထုတ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေခါင္းကလည္း ေနာက္ကိုလန္ျပီး ေအာက္ကို က်ေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလိုအေနအထားရျပီဆုိရင္ အသက္ကို ဝဝရႈျပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္ထုတ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုပံုစံမ်ိဳး သံုးမိနစ္နဲ႔ အထက္ လုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ခါးနာရွိသူေတြလည္း ဒီေလ့က်င့္ခန္းကို လုပ္ေပးတဲ့အခါ သက္သာတာကို ေတြ႕ရမွာပါ။

အေလ့အက်င့္ရသြားျပီဆိုရင္ေတာ့ ေခါင္းအံုးေနရာမွာ ေယာဂေဘာလံုးကို အစားထိုးျပီး လုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ပိုျပင္းထန္တဲ့ေလ့က်င့္ခန္းျဖစ္တာေၾကာင့္ ေခါင္းအံုးေတြနဲ႔ ေနသားက်မွ လုပ္သင့္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

Why sitting is bad for you
ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား