AD
AD
AD

အခ်ိဳႀကိဳက္တဲ့လူေတြ သတိထားပါ။ သၾကားဓာတ္ကို အလြန္အကၽြံစားသံုးတာ က်န္းမာေရးကို ဆုိးဆိုးရြားရြား ထိခိုက္ေစပါတယ္ေနာ္။ သၾကားကို လိုတာထက္ ပိုၿပီး အမ်ားအျပား စားသံုးေနမိၿပီဆုိတာကိုလည္း ခႏၶာကိုယ္က သတိေပးေနပါတယ္။ ဘယ္လိုေတြလဲဆိုရင္....

၁။ ဆာၿပီးရင္းဆာ

play
 

ေသြးထဲမွာ သၾကားဓာတ္မ်ားေနေတာ့ ဆဲလ္ထဲကို ဂလူးကို႔စ္မဝင္ေရာက္ေအာင္ တားဆီးလိုက္သလို ျဖစ္သြားတယ္။ ရလဒ္အေနနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္မွာ စြမ္းအင္ လံုလံုေလာက္ေလာက္ မရေတာ့ပါဘူး။ အဲ့ဒီမွာတင္ ဆာၿပီးဆာေနေတာ့တာပါပဲ။

၂။ ေမာပန္းႏံုးခ်ိ

ဂလူးကို႔စ္ဓာတ္ကို လံုလံုေလာက္ေလာက္ မစုပ္ယူႏိုင္တဲ့အခါ လူက လႈပ္႐ွားဖို႔အတြက္ ခြန္အားမရွိဘူး။ အၿမဲတမ္း ေမာပန္းႏံုးခ်ိေနရတယ္။

၃။ အေပါ့သြားတယ္

ေသြးထဲမွာ သၾကားဓာတ္ အရမ္းမ်ားေနရင္ ေက်ာက္ကပ္ေတြကလည္း အရည္ေတြကို ထပ္မံစုပ္ယူဖုိ႔ ေကာင္းေကာင္းမလုပ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ မၾကာခဏ ဆီးသြားရပါေတာ့တယ္။

၄။ ေရငတ္တယ္

play
 

ပါးစပ္က အၿမဲတမ္း ေျခာက္ေသြ႕တယ္။ အာေျခာက္တယ္ေပါ့။ ဆီးခဏခဏသြားေတာ့ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရဓာတ္ဆံုး႐ႈံးသြားလို႔အာေျခာက္ရတာပါ။ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

၅။ ပိုးဝင္တယ္

ဆီးလမ္းေၾကာင္းပိုးဝင္မႈဟာ အမ်ိဳးသားေရာ အမ်ိဳးသမီးမွာပါ ျဖစ္ေလ့ရွိပါတယ္။ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္မ်ားျပားသူနဲ႔ ဆီးခ်ိဳရွိတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြမွာ အျဖစ္မ်ားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ သၾကားပမာဏမ်ားလြန္းေတာ့ ဘက္တီးရီးယားနဲ႔ yeast ေတြ မ်ိဳးပြားထုတ္လုပ္မႈ ပိုေကာင္းေစလို႔ ဆီးလမ္းေၾကာင္းပိုးဝင္လြယ္ပါတယ္။

၆။ အသားအေရေျခာက္လာတယ္

မၾကာခဏဆီးသြားလြန္းေတာ့ အသားအေရလည္း ေျခာက္ေသြ႕လာရတယ္။ ေသြးေၾကာေတြ က်ဥ္းေျမာင္းမာေၾကာလာၿပီး ေသြးလည္ပတ္မႈမေကာင္းေတာ့တာလည္း ပါဝင္ပါတယ္။

၇။ အာ႐ံုမစိုက္ႏိုင္

play
 

သၾကားဓာတ္မ်ားျပားၿပီး ဦးေႏွာက္ဆဲလ္ေတြထဲကို ဂလူးကို႔စ္ဝင္ေရာက္မႈ ဟန္႔တားလိုက္တာေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ရဲ႕လုပ္ငန္းေတြမွာ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရပါတယ္။ အာ႐ံုစူးစိုက္လို႔မေကာင္းေတာ့ပါဘူး။ စိတ္တိုလြယ္၊ စိတ္႐ႈပ္လြယ္လာပါတယ္။

၈။ အျမင္အာ႐ံုေဝဝါးမႈ

ၾကည့္လို႔မေကာင္းေတာ့ဘူး။ ဝါးတားတားနဲ႔ ျဖစ္ေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ သၾကားစားသံုးမႈ မ်ားေနတာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

Source : Bright Side

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD