AD
AD
AD

ခြဲစိတ္ခန္းထဲဝင္ေတာ့မယ့္ လူနာက စိတ္လႈပ္႐ွားလြန္းေနရင္ သူနာျပဳ၊ ဆရာဝန္ေတြက အသက္ဝဝရႈျပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလကိုျပန္႐ႈထုတ္ဖုိ႔ အၾကံေပးၾကပါတယ္။ ဒီနည္းဟာ တကယ္ပဲ ထိေရာက္တဲ့နည္းပါ။ ပူပန္ေသာကာေတြ၊ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈေတြ မ်ားလာတိုင္း လုပ္ၾကည့္ရမယ့္နည္း ျဖစ္တယ္။

play

 

အသက္႐ႈျခင္းကိုအာ႐ံုစိုက္တဲ့ တရားမွတ္ျခင္း (ဝင္ေလထြက္ေလမွတ္ျခင္း) အပါအဝင္ အသက္ဝဝရႈတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြဟာ စိတ္ကိုတည္ၿငိမ္ေစေၾကာင္း သိပၸံပညာရွင္ေတြကလည္း အတည္ျပဳထားၾကပါတယ္။ အသက္ရႈျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈအဆင့္အားလံုးကိုျခံဳငံုၿပီး တိုက္ရိုက္သက္ေရာက္မႈရွိေၾကာင္း Standford တကၠသိုလ္ရွိ သုေတသီမ်ားက ေလ့လာေတြ႕ရွိခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

စိတ္လႈပ္ရွားေနၿပီ၊ ေဒါသထြက္ေနၿပီဆုိရင္ အသက္႐ႈေလ့က်င့္ခန္းကိုပဲ လုပ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။ အသက္ကို နက္နက္ရႈိင္းရႈိင္း ရႈသြင္းလိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလကို ျပန္ထုတ္ေပးရံုပါပဲ။ ဒီနည္းဟာ စိတ္ကို အျမန္ဆံုးတည္ၿငိမ္ေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Source : Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD