ေရအသက္ တစ္မနက္ရယ္လို႔ေတာင္ ေျပာၾကတယ္မဟုတ္လား။ ေရက ခႏၶာကိုယ္အတြက္ မ႐ွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့အရာပါ။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ေတာ့ တစ္ေန႔ကို အနည္းဆံုး ေရ ၂ လီတာ ေသာက္ေပးဖုိ႔လိုတယ္။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္တာထက္ သူ႕အခ်ိန္ေလးနဲ႔သူ ေသာက္ေပးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ကို ပိုၿပီးက်န္းမာသြက္လက္ေစမွာပါ။

play

 

အိပ္ရာကႏိုးႏိုးခ်င္း ဘာမွမလုပ္ရေသးခင္ ေရတစ္ခြက္ေသာက္ပါ။ ရင္ပူတာလည္း သက္သာတယ္။ ခႏၶာကိုယ္တြင္းအဂၤါ အစိတ္အပိုင္းေတြရဲ႕ လုပ္ေဆာင္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္

အစာမစားခင္ နာရီဝက္အလိုမွာ ေရတစ္ခြက္ေသာက္ပါ။ အစာေျခစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ အဆာလြန္တာလည္း သက္သာေစသလို အလြန္အကၽြံမစားမိေအာင္လည္း တားဆီးေပးရာေရာက္ပါတယ္။

play

အစာစားၿပီး ၁ နာရီၾကာမွ ေရတစ္ခြက္ေသာက္ပါ။ အစားစားေနတုန္း ေရမေသာက္သင့္ပါဘူး။

ေရမခ်ိဳးခင္မွာလည္း ေရတစ္ခြက္ေသာက္သင့္ပါတယ္။ ေရေသာက္လိုက္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္အပူခ်ိန္ကို ေလ်ာ့က်သြားေစသလို ေသြးေပါင္ခ်ိန္လည္း မွန္ကန္သြားေစႏုိင္ပါတယ္။

play

 

အိပ္ရာမဝင္ခင္မွာလည္း ေရတစ္ခြက္ေသာက္ပါဦး။ ေလသင္တုန္းမျဖတ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးႏိုင္သလို၊ ႐ုတ္တရက္ႏွလံုးရပ္တန္႔မႈ (heart attack) မျဖစ္ေအာင္လည္း ကာကြယ္ရာေရာက္ပါတယ္။

Source : Trythis

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video