AD
AD
AD

စားတာေတာ့စားတာပဲ၊ တစြတ္စြတ္ကို အဆက္မျပတ္စားတာ။ ဘယ္ေလာက္စားစား ဝမလာဘူး။ အားလည္းမရွိဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ အားရွိေစမယ့္၊ က်န္းမာေစမယ့္ အစားအစာေတြကို မစားလို႔ေလ။

play

 

၁။ ဟင္း႐ြက္ေတြကေန သံဓာတ္ရယူပါ။ သံဓာတ္ပါဝင္တဲ့ ပဲ၊ ဟင္းႏုႏြယ္ စတာေတြကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ ဗီတာမင္စီ ပါဝင္တဲ့ သစ္သီးေတြနဲ႔ တြဲစားမယ္ဆုိ သံဓာတ္ကို ပိုစုပ္ယူႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

၂။ မွန္ကန္တဲ့ေရာစပ္မႈ ရွိပါရဲ႕လား။ အစားကေန ခြန္အားအျမင့္ဆံုး ရရွိဖုိ႔ဆုိရင္ ကိုယ္စားမယ့္ အစားအစာပန္းကန္ထဲမွာ သစ္သီး/ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္+ ႏွံစားပင္+ အသားဓာတ္+ အပင္ကရတဲ့အဆီ+ဟင္းခတ္ရြက္/ဟင္းခတ္အေမႊးအႀကိဳင္တုိ႔ ပါဝင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၃။ အားမ႐ွိဘူးလို႔ ခံစားေနရတယ္ဆုိရင္ ေကာ္ဖီနဲ႔လက္ဖက္ရည္ကို မေသာက္ဘဲေနပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကဖင္းဓာတ္ဟာ အာ႐ံုေၾကာေတြႏုိးၾကားေအာင္ပဲ လႈံ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္တာျဖစ္ၿပီး ခြန္အားေတာ့ မရရွိေစပါဘူး။

၄။ ခြန္အားျဖစ္ေစမယ့္မနက္စာကိုစားပါ။ မနက္စာမွာ ကာဘိုဟိုက္ၿဒိတ္နဲ႔ အသားဓာတ္ေတြ ပါဝင္ေနဖုိ႔လိုပါတယ္။

play

 

၅။ သဘာဝအတိုင္းရရွိတဲ့ (သို႔မဟုတ္) သဘာဝအတိုင္းနီးပါး ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ အစားအစာေတြကို မ်ားမ်ားစားပါ။ သစ္သီးေျခာက္ေတြထက္စာရင္ ရိုးရိုးသစ္သီးကိုပဲ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္စားတာ အေကာင္းဆံုးေပါ့။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD