AD
AD
AD

အသက္အရြယ္တစ္ခုရလာတာနဲ႕အမွ် ဘီယာဗိုက္ေလးေတြ၊ ဗိုက္ရႊဲေလးေတြ ျဖစ္လာတာကေတာ႔ ထံုးစံပါပဲ။ အဲဒီလိုျဖစ္လာတဲ႔အခါ ေလ႔က်င္႔ခန္းေတြျပန္လုပ္၊ Gym ေတြျပန္သြားၿပီး ျပန္ထိန္းၾကရတာပါပဲ။ အြန္လိုင္းေပၚမွာ အဲဒီလိုဝိတ္ခ်နည္းေပါင္း မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ ရွိပါတယ္။

play

 

ဒါေပမယ္႔ အမ်ားစုကေတာ႔ ဘယ္လိုေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ရမလဲဲ။ ဘယ္လိုကယ္လိုရီေရွာင္ရမလဲ ဆိုတာေတြကိုပဲ ေျပာျပထားၾကတာ မ်ားမွာပါ။ အခုေဖာ္ျပထားတာကေတာ႔ ကမၻာတလႊားက ထူးထူးျခားျခား ဝိတ္ခ်နည္းေလးေတြပါပဲ။

၁။ ဘယ္လက္နဲ႔ထမင္းစားပါ

play
 

ဒီေနရာမွာ ညာသန္ေတြမ်ားလိုု႔ ဘယ္လက္နဲ႔ထမင္းစားပါလို႔ ေျပာထားတာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ခင္ဗ်ားဟာ ဘယ္သန္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ညာလက္နဲ႔ ထမင္းစားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ကိုယ္အသံုးျပဳေနက် မဟုတ္တဲ႔လက္ကို အသံုးျပဳရတဲ႔အခ်ိန္မွာ လုပ္တာကိုင္တာေႏွးေကြးတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ အခ်ိန္ပိုေပးရပါမယ္။ အခ်ိန္ပိုေပးရတဲ႔အတြက္ မိမိစားမိမယ္႔ ပမာဏကိုလည္း အလိုအေလ်ာက္ထိန္းခ်ဳပ္လာႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ အစားေလွ်ာ႔စားလာႏိုင္ရင္ ဝိတ္လည္းက်လာမွာပါပဲ။

၂။ မွန္ေရွ႕မွာထိုင္စားပါ

play
 

တကယ္လို႔ ခင္ဗ်ားဟာ အဝလြန္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္၊ ဝိတ္ေလွ်ာ႔ဖို႔ႀကိဳးစားေနၿပီး မေအာင္ျမင္သူတစ္ဦးဆိုရင္ အစားစားရင္ မွန္တစ္ခ်ပ္ေရွ႕မွာထိုင္စားၾကည္႔လိုက္ပါ။ ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ ဝေနတယ္ဆိုတာကို သတိထားမိလာၿပီး အစားစားေနတဲ႔လက္ေတြ အလိုလိုတုန္႔ေႏွးလာမွာပါ။ တကယ္ေတာ႔ အစားလြန္ျခင္းဆိုတာ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အႏၱရာယ္ျပဳမႈတစ္မ်ိဳးျဖစ္ၿပီး အဲဒီလို အႏၱရာယ္ျပဳမိေနေၾကာင္း မွန္ထဲမွာ သဲသဲကြဲကြဲျမင္ရခ်ိန္မွာေတာ႔ အဲဒီလိုအႏၱရာယ္ ျပဳေနမိတာကို ရပ္တန္႕မိမွာပါ။

၃။ သူစိမ္းတစ္ေယာက္ေရွ႕မွာ စားပါ

play

ဒီအျပဳအမူဟာ တြဲခါစသမီးရည္းစားေတြမွာဆို ထင္ထင္ရွားရွားေတြ႕ရပါတယ္။ စတြဲခါစဆိုရင္ ရွက္တာလိုလို၊ ရြံ႕တာလိုလိုနဲ႔ သိပ္မစားရဲ၊ မေသာက္ရဲၾကပါဘူး။ ေနာက္ပိုင္းက်မွသာ အေသတြယ္တာပါ။ ဒီေတာ႔ အစားနည္းၿပီး ဝိတ္က်ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ေန႕လည္စာ (သို႔) ညစာစားရင္ ကန္တင္းမွာ၊ စားေသာက္ဆိုင္မွာ မိမိနဲ႔ သိပ္မရင္းႏွီးေသးတဲ႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ (သို႕) ထိုင္ခံုမအားလို႔ဆိုၿပီး သူစိမ္းတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ဝိုင္းတည္းထိုင္ၿပီး စားၾကည္႔ပါ။ အနည္းဆံုးေတာ႔ ပံုမွန္ထက္ေတာ႔ ေလွ်ာ႔စားမိမွာပါ။

၄။ အရည္မ်ားမ်ားေသာက္ပါ

play
 

ဒါကေတာ႔ ရိုးရွင္းလွတဲ႔အခ်က္ပါပဲ။ အစားေလ်ာ႔ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အရည္မ်ားမ်ားေသာက္ရမွာပါပဲ။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ခႏၶာကိုယ္မွာ  ေရဆာမႈနဲ႔ ဆာေလာင္မႈကို မွားယြင္းၿပီး ေကာက္ခ်က္ခ်တတ္တဲ႔ အက်င္႔တစ္ခုရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဗိုက္ဆာသလို ခံစားရရင္ အစာမစားခင္ ေရသန္႔တစ္ဘူးေလာက္ေသာက္လိုက္ပါ။ ေရေတြနဲ႔ဗိုက္ျပည္႔အင္႔ေနရင္ အစားအေသာက္ေတြကို အမ်ားႀကီး လက္လွမ္းမိေတာ႔မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဝိတ္ခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတယ္ဆိုရင္ detox water လို႔ေခၚတဲ႔ အသီးအႏွံေတြကို ေရစိမ္ေသာက္ေပးတာမ်ိဳးလည္း လုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။

၅။ ဆီနည္းနည္းေသာက္ေပးပါ

play
 

ဆီေသာက္ေပးျခင္းဟာလည္း ဝိတ္က်ေစဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းေကာင္းတစ္မ်ိဳးပါပဲ။ စားအုန္းဆီ (သို႕) သံလြင္ဆီကို လက္ဖက္ရည္ဇြန္းနဲ႔ (၁) ဇြန္း (သို႕) (၂) ဇြန္းခန္႔ ေသာက္ေပးျခင္းက က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ႔ အဆီဓာတ္ေတြကို ရရွိေစမယ္႔ နည္းလမ္းေကာင္းပါပဲ။ က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္တဲ႔အဆီေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္မွာ ဇီဝကမၼလုပ္ေဆာင္မႈေတြ ပိုမိုေကာင္းမြန္ျမန္ဆန္ေစၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ထိန္းခ်ဳပ္ရာမွာလည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။

၆။ သြားတိုက္ေပးပါ

play
 

ပူရွိန္းပါတဲ႔သြားတိုက္ေဆးတစ္မ်ိဳးနဲ႔ သြားတိုက္ေပးျခင္းက လူကိုလန္းဆန္းေစပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ လူေတြမသိေသးတဲ႔ အခ်က္တစ္ခ်က္က ၄င္းက ခံတြင္းကိုသန္႔ရွင္းေပးရံုတင္မကပဲ အစာစားခ်င္စိတ္ေတြကိုလည္း ေလ်ာ႔က်ေစပါတယ္တဲ႔။ ဒါေၾကာင္႔ အိပ္ယာဝင္ခါနီး သြားတိုက္ေပးတဲ႔အက်င္႔ကို ေမြးျမဴၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက သြားတိုက္ၿပီးသြားၿပီဆိုရင္ စားခ်င္ေသာက္ခ်င္စိတ္ ရွိေနရင္ေတာင္မွ သြားျပန္တိုုက္ရမွာ စိုးတာေၾကာင္႔ လက္နည္းနည္းေတာ႔ တြန္႕မိမွာပါပဲ။

Source: Stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD