AD
AD
AD

ေဆးလိပ္ေသာက္လုိ႔ ဆိုးက်ိဳးမ်ားတယ္ဆုိတာ သိပါတယ္။ ကိုယ္တုိင္လည္း က်န္းမာေရးထိလာၿပီ။ ျဖတ္မွျဖစ္ေတာ့မယ္လို႔လည္း ဆံုးျဖတ္ၿပီးၿပီ။ ဘယ္လိုျဖတ္ရမယ္မွန္းမသိဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဒီနည္းေတြကို အသံုးခ်ပါ။

play

 

၁။ ကိုယ္သေဘာက်တဲ့ အက်င့္ေတြကို စာရြက္ေပၚမွာ ခ်ေရးပါ။ ေကာင္းတဲ့အရာတစ္ဖက္၊ ဆုိးတဲ့အရာတစ္ဖက္စီ စာရင္းလုပ္ပါ။ ကိုယ့္စိတ္ထဲေကာင္းတယ္လို႔ထင္တာထက္ တကယ္ေကာင္းတဲ့အရာေတြကိုပဲ ခ်ေရးပါ။ ကိုယ့္လုပ္ရပ္ေတြထဲမွာ မေကာင္းတာမ်ားေနၿပီဆုိရင္ ေျပာင္းလဲဖုိ႔လိုၿပီေလ။ ေဆးလိပ္ေသာက္တဲ့အက်င့္ကိုလည္း ျဖတ္ရေတာ့မွာေပါ့။

၂။ ဘာေၾကာင့္ ေဆးလိပ္ျဖတ္ရခက္ေနရတာလဲ။ ခက္ေစတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြကိုလည္း ခ်ေရးဦး။ ၿပီးမွ တစ္ခုခ်င္းရွင္းပစ္လုိက္။

play

 

၃။ ဘယ္ေန႔ေရာက္ရင္ ေဆးလိပ္ လံုးဝမေသာက္ဘဲေနႏိုင္ရမယ္လို႔ ျပကၡဒိန္မွာ စာေရးျပီး လက္မွတ္ထိုးထားပါ။ ပန္းတုိင္ခ်မွတ္လိုက္တာေပါ့။

၄။ ဘာေၾကာင့္ ေဆးလိပ္ျဖတ္ဖုိ႔လိုေနၿပီလဲ။ အေၾကာင္းရင္းေတြကို ခ်ေရးပါ။ က်န္းမာေရးအတြက္ဆုိတာေတာ့ မေမ့နဲ႔ေပါ့။ ကိုယ့္မိသားစု၊ သားသမီးေတြကို ေဆးလိပ္ေငြ႕မရႈရႈိက္ေစခ်င္တာ အစရွိတာေတြလည္း ပါပါေစ။

၅။ စျဖတ္မယ္ဆုိ တံုးတိျဖတ္လို႔ေတာ့ မလြယ္ဘူး။ အရင္လို အမ်ားႀကီး တစ္ခါတည္း ဝယ္မယ့္အစား နည္းနည္းခ်င္းပဲ၀ယ္ပါ။

၆။ ေဆးလိပ္ျဖတ္မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာနဲ႔ အဲ့ဒီအစီအစဥ္ကို ခ်က္ျခင္းစပါ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ခံစားခ်က္ေကာင္းေနတုန္းမွာ ေဆးလိပ္စျဖတ္ပါ။ စိတ္ညစ္ရင္ ေဆးလိပ္ပိုေသာက္မိတယ္ေလ။

play

 

၇။ ေဆးလိပ္၀ယ္မယ္ၾကံလိုက္တာနဲ႔ ျဖတ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္ထားတာကို သတိရပါ။ ေဆးလိပ္၀ယ္မယ့္ပိုက္ဆံကို ဘူးတစ္ခုထဲစုထားလိုက္။ တစ္လအတြင္း အေတာ္စုမိလာမွာ။ စုေငြေတြျပန္ျမင္ရင္ လူကေပ်ာ္လာလိမ့္မယ္။

၈။ အရင္တုန္းကလည္း ခက္ခဲတဲ့အရာေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ဖူးတယ္မဟုတ္လား။ ခုလည္း ဘယ္ေလာက္ခက္ခက္ ရေအာင္ျဖတ္မယ္လို႔ အားတင္းပါ။

၉။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္မယ့္ သြားေရစာေလးေတြ အစားထိုးစားပါ။ သြားေလရာလည္း ေဆာင္ထားၿပီး ခံတြင္းခ်ဥ္လာရင္ ထုတ္ဝါးလို႔ရပါတယ္။

၁၀။ ေဆးလိပ္ေသာက္တဲ့လူေတြနဲ႔လည္း ေ၀းေ၀းေနလိုက္ပါဦး။ သူတုိ႔ကိုျမင္ရင္ ကိုယ္ပါ ေသာက္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာႏိုင္တယ္ေလ။

Source : RD

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD