AD
AD
AD

အသားအေရမေကာင္းလို႔ စိတ္ညစ္ရတယ္။ ျပႆနာျဖစ္ေနတဲ့ အသားအေရကို အစားစားၿပီး ေျဖ႐ွင္းႏိုင္မယ္ဆုိ စိတ္မ်ားဆိုးသြားမလားေနာ္။ မတူညီတဲ့ ျပႆနာေတြအတြက္ အစားအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတာမို႔ ကိုယ္ျဖစ္ေနတဲ့ျပႆနာေပၚလိုက္ၿပီး ဒါေလးေတြ စားႏိုင္ပါတယ္။

၁။ ဝက္ျခံ

play
 

ဖ႐ံုေစ့၊ ကုလားပဲ၊ ကမာေကာင္၊ ပဲနီေလးတုိ႔ကို စားေပးရပါမယ္။ ဒီအစားအစာေတြမွာ ဇင့္ (zinc) ဓာတ္ ပါဝင္ၾကပါတယ္။ ဝက္ျခံျဖစ္ေစမယ့္ ဘက္တီးရီးယား မႀကီးထြားေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၂။ အေရးအေၾကာင္း

play
 

မ်က္ႏွာေပၚမွာ အေရးအေၾကာင္းေတြျဖစ္လာၿပီဆုိရင္ ဆႏြင္း (နႏြင္း)ကို သတိရလိုက္။ ဆႏြင္းရယ္ ဂ်င္းရယ္က အေရးအေၾကာင္းေတြကို ေလ်ာ့ေစတယ္။ ဆႏြင္းကိုသံုးရတဲ့ ေပါင္းတင္နည္းေတြလည္း သံုးၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။

၃။ အသားအေရာင္မြဲေျခာက္မႈ

play
 

ခႏၶာကိုယ္တြင္းက pH ပမာဏ ညီမွ်သြားေအာင္ သံပရာေရ (lemon detox water) ေသာက္ေပးၾကည့္ပါ။

၄။ အေရာင္ေျပာင္းလဲမႈ

play
 

ေနပူထဲထြက္လို႔ အသားအေရ မညီေတာ့ဘူး။ အညိဳကြက္ေတြ၊ အမဲစက္ေတြ ျဖစ္ကုန္ၿပီဆုိရင္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးနဲ႔ ဖရဲသီးကို စားေပးပါ။ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးမွာပါတဲ့ လိုင္ကိုပိန္း (lycopene)က အသားအေရကို ေနဒဏ္ေၾကာင့္ပ်က္စီးမႈေတြမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၅။ ေျခာက္ေသြ႕မႈ

play
 

ေထာပတ္သီးကေတာ့ အသားအေရ စိုေျပေစတဲ့ေနရာမွာ ဆရာႀကီးပဲ။ ေထာပတ္သီးအျပင္ သစ္ၾကားသီးနဲ႔ သံလြင္ဆီတုိ႔ကလည္း Omega-3 ပါဝင္လို႔ အသားအေရကို စိုေျပၾကည္လင္ေစမွာပါ။

၆။ ေလ်ာ့တြဲျခင္း

play
 

အသားအေရ ေလ်ာ့တြဲလာၿပီ၊ တင္းရင္းမႈ နည္းလာၿပီဆုိရင္ေတာ့ မႈိကိုစားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။ Brizil nut လို႔ေခၚတဲ့ အခြံမာသီးကလည္း မႈိလိုပဲ ဆယ္လီနီယံ (selenium) ပါဝင္လို႔ ေကာ္လာဂ်င္ထုတ္လုပ္မႈကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးရာေရာက္ပါတယ္။

Source : Shape

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD