Health: စိတ္ဖိစီးေနရင္ ဝိတ္မပါ

ကံေကာင္းရင္ ရည္းစားသစ္ေတာင္ ရခ်င္ခ်ဦးမွာ....

အ‌ေၾကာင္‌းအမ်ိဳးမ်ိဳး‌ေၾကာင္‌့ စိတ္‌ဖိစီးမြန္‌းၾကပ္‌‌ေနတာလား? ယူေကက အားကစားနဲ႔ေဆးပညာဆုိင္ရာ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္မွာ ေရးသားထားပံုအရ ဝိတ္‌မ‌ေလ့က်င္‌့ခန္‌း ပံုမွန္‌ျပဳလုပ္‌ျခင္‌းက သင္‌့ရဲ႕ စိတ္‌ဖိစီးမြန္‌းၾကပ္‌မႈ‌ေတြကို ‌သက္‌သာ‌ေစပါတယ္‌တဲ့။ အဆိုပါ ရလာဒ္‌ဟာ ‌လူ‌ေပါင္‌း ၁၀၀၀‌ ေလာက္‌ရဲ႕အ‌ေျဖ‌ေတြ‌ေပၚ ေလ့လာတြက္ခ်က္ၿပီး သိရိွခဲ့ရတာပါ ။

play

 

အဆိုပါ လူ ၁၀၀၀ ‌ေလာက္‌ရဲ႕ အ‌ေျဖ‌ေတြအရ ရက္‌သတၲပတ္‌ ၁ပတ္‌ကို ၂ ရက္‌ မွ ၅ ရက္‌ၾကား သီတင္းပတ္ ၁၁ ပတ္‌ ဆက္‌တိုက္‌ ပံုမွန္‌ အေလးမ လ့က်င္‌့ခန္‌း ျပဳလုပ္‌ၿပီး‌ေနာက္‌မွာ သူတို႔ဟာ နဂိုကထက္‌ ႀကိဳးစားျပင္‌းျပမႈစိတ္‌‌ေတြ ခံစားမိပါတယ္‌တဲ့ ။ ၿပီး‌ေတာ့ ၎တို႔အ‌ေနနဲ႔လည္‌း စိတ္‌ဖိစီးမႈ မြန္‌းၾကပ္‌မႈ‌ေတြ‌ ေလ်ာ့နည္‌းလာတာကို ခံစားရတယ္‌လို႔လည္‌း ‌‌ေျဖထားၾကပါတယ္‌။ စိတ္‌ဖိစီးမႈမရိွတဲ့သူ‌ေတြမွာ‌ေတာင္‌ ဝိတ္‌မ‌ေလ့က်င္‌့ခန္‌း ပံုမွန္‌ ဆက္‌တိုက္‌လုပ္‌ၿပီး‌တဲ့‌ေနာက္‌မွာ ၎တို႔ဟာ အရင္‌ထက္‌စိတ္‌တက္‌ႂကြၿပီးႀကိဳးစားျပင္‌းျပမႈ‌ေတြ ခံစားလာရပါတယ္လို႔ ဆုိၾကပါတယ္။

play

 

ဒါဟာ ဘာ‌ေၾကာင္‌့လည္‌းဆို‌တာ သိပၸံနည္‌းက်‌ေလ့လာၾကည္‌့‌ေတာ့ ဝိတ္‌မျခင္‌းနဲ႔ အျခား‌ေသာ‌ကိုယ္‌လက္‌လႈပ္‌ရွား ‌ေလ့က်င္‌့ခန္‌း‌ေတြျပဳလုပ္‌ျခင္‌းျဖင္‌့ ႏွလံုးရဲ႕ အလုပ္‌လုပ္‌‌ေဆာင္‌မႈဟာ ပိုမို‌ေကာင္‌းမြန္‌လာၿပီး ဦး‌ေႏွာက္‌ရဲ႕ အာရံု‌ေၾကာစနစ္‌ အလုပ္‌လုပ္‌‌ေဆာင္‌မႈ‌ေတြမွာ အ‌ေရးပါတဲ့ ပရိုတင္‌း(protein)ဓာတ္‌‌ေတြကိုလည္‌း ပိုမို ထုတ္‌လုပ္‌‌ေပးႏိုင္‌လာတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ အဆိုပါ protein ဓာတ္‌‌ေတြဟာ သင္‌့ကို စိတ္‌ဖိစီးမႈ ‌ေလ်ာ့နည္‌း‌ေအာင္‌လုပ္‌‌ေဆာင္‌‌ေပးပါတယ္‌ ။

play

ဒါ‌ေၾကာင္‌့ စိတ္ဖိစီးေနၿပီဆုိရင္ေတာ့ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ Gym ကိုသြားၿပီး ပံုမွန္‌ ဝိတ္‌မတာပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ အျခား‌ေသာ ကိုယ္‌လက္‌လႈပ္‌ရွားအားကစား‌ေတြ လုပ္‌‌ေဆာင္‌တာပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ လုပ္‌‌ေဆာင္‌သင္‌့ပါတယ္‌။ ဒါ့အျပင္‌ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔  အ‌ေပါင္‌းအသင္‌းအသစ္‌‌ေတြ ရရိွပီး သင္‌့ရဲ႕ social-life ကို လည္‌း အ‌ေထာက္‌အပံ့ျဖစ္‌‌ေစပါတယ္‌။ ဒီ့ထက္‌ကံ‌ေကာင္‌းရင္‌ သင္‌့ရဲ႕ ဖူးစာရွင္‌ကို‌ေတာင္‌ Gym မွာ အားကစားလုပ္‌ရင္‌း‌ေတြ႕ခ်င္‌‌ေတြ႕မွာပါ ။

ဒါ‌ေၾကာင္‌့ စိတ္‌ဖိစီးမႈ‌ေတြ ‌ေလ်ာ့က်‌ေစဖို႔‌ေန႔စဥ္‌ ဝိတ္‌မၾကပါစို႔လို႔ ။

Source : Men Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား