AD
AD
AD

လူတစ္ေယာက္‌မွာ စိတ္‌က အ‌ရမ္‌းအ‌ေရးႀကီးပါတယ္‌။ ကြၽန္‌‌ေတာ္‌တို႔ဟာ ‌ေန႔စဥ္‌ႏွင္‌့အမွ် လႈပ္‌ရွားသြားလာ‌ေနရတဲ့အတြက္‌ သတင္‌း‌ေကာင္‌း‌ ဒါမွမဟုတ္‌ သတင္‌းဆိုးဆိုတာမ်ိဳး‌ေတြကိုႀကံဳ‌ေတြ႕‌ေနရမွာ မလြဲပါဘူး ။ သတင္‌း‌ေကာင္‌းၾကားရရင္‌‌ေပ်ာ္‌သလို သတင္‌းဆိုး‌ေတြကလည္‌း သင္‌့ စိတ္‌ကို စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြ ျဖစ္‌‌ေစတတ္‌ပါတယ္‌။‌ ဒီအခ်က္‌‌ေတြက‌ေတာ့ သတင္‌းဆိုး‌ေတြက‌ေန သင္‌့ရဲ႕ စိတ္‌ကိုစိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြ ျဖစ္‌‌ေစမယ္‌့ အရာ‌ေတြအ‌ေပၚ‌‌ ေျဖရွင္‌းႏိုင္‌မယ္‌့ နည္‌းလမ္‌း‌ေလး‌ေတြပါ။

play

 

၁။ မ‌ေၾကာက္‌နဲ႔

သင္‌့ရဲ႕စိတ္‌က သင္‌့ကို ျပန္‌ၿပီး‌ေတာ့ ‌ဒုကၡ‌ေပးတာပါပဲ ။ ဥပမာ ညဘက္‌ ၁‌ေယာက္‌တည္‌းရိွ‌ေနခ်ိန္‌‌ေတြမွာဆိုရင္‌ သင္‌ဟာ အသံ‌ေတြၾကားရၿပီး‌ေခ်ာက္‌ျခားသလိုပါပဲ ။ အမွန္‌‌ေတာ့ ဒါဟာ သင္‌့ရဲ႕စိတ္‌ကပဲ ျဖစ္‌‌ေနတာပါ ။ ဒါ‌ေၾကာင္‌့ သင္‌ တစ္ခုခု သတင္‌းဆိုး ၾကားရပီဆိုရင္‌ ‌ေၾကာက္‌စိတ္‌မဝင္‌‌ေအာင္‌‌ေနပါ ။

၂ ။ ပူပန္‌စရာ‌ေတြကိုစာရင္‌းလုပ္‌ပါ

သင္‌့မွာ ျဖစ္‌‌ေပၚ‌ေနတဲ့ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌‌ေနရတဲ့အရာ‌ေတြကို အိပ္‌ယာမဝင္‌ခင္‌အခ်ိန္‌မွာ စာအုပ္ထဲမွာ ေဘာပင္‌နဲ႔ နံပါတ္‌စဥ္‌တပ္‌ၿပီး ‌ေရးခ်ၾကည္‌့ပါ ။ ဒါဆိုရင္‌ သင္‌့မွာ ပူပန္‌စရာ ဘယ္‌‌ေလာက္‌ရွိတယ္‌ဆိုတာကို အလြယ္‌တကူ သိႏိုင္‌ပီး ပူပန္‌စရာ ၁ခု ခ်င္‌းစီ အ‌ေပၚ ‌ေျဖရွင္‌းဖို႔နည္‌းလမ္‌း‌ေတြကို လြယ္‌ကူစြာ သိလာႏုိင္‌ပါတယ္‌ ။

၃။ ေခါက္‌ထားလိုက္‌

ညနက္‌လာ‌ေလ‌ေလ သင္‌့မွာ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈကတိုးလာ‌ေလ‌ေလ ျဖစ္‌တတ္‌ပါတယ္‌။ ဒါဆို သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ မအိပ္‌ခင္‌ အခ်ိန္‌‌ေတြမွာ စိတ္‌ၾကည္‌ႏူးစရာ ဝထၳဳတစ္ပုဒ္‌‌ေလာက္‌ ဖတ္‌တာပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ ရုပ္‌ရွင္‌တစ္ကား‌ေလာက္‌ ၾကည္‌့တာပဲဖစ္‌ျဖစ္‌ လုပ္‌ပီး ‌စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြကို ‌ေခါက္‌ထားလိုက္‌ပါ ။

၄။ ရင္‌ဖြင္‌့ တိုင္‌ပင္‌ပါ

သင္‌့ရဲ႕ မိဘ ဒါမွမဟုတ္‌ အခင္‌ဆံုး မိတ္‌‌ေဆြတို႔ကိုပဲ ျဖစ္‌ျဖစ္‌ ရင္‌ဖြင္‌့‌ေျပာပီးတိုင္‌ပင္‌ပါ။ ရင္‌ဖြင္‌့တိုင္‌ပင္‌ျခင္‌းဟာလည္‌း သင္‌ခံစား‌ေနရတဲ့

စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြကို ‌ေလ်ာ့က‌်‌ေစပါတယ္‌။

play

 

၅။ စိတ္‌လြတ္‌လက္‌လြတ္‌ ကလိုက္‌ပါ

ကလို႔ ေကာင္‌းမယ္‌့ သီခ်င္‌းတစ္ပုဒ္‌‌ေလာက္‌ဖြင္‌့ပီး စိတ္‌လြတ္‌လက္‌လြတ္‌ ခုန္‌‌ေပါက္‌ ကလိုက္‌ပါ ။ဒီနည္‌းကလည္‌း သင္‌့ရဲ႕ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြက‌ို‌ေလ်ာ့က်‌ေစပါတယ္‌ ။ ဒါဆိုရင္.. Shake it off ..... shake it off ေပါ့

၆။ တင္‌းၾကပ္‌မထားပဲစီး‌ေမ်ာလိုက္‌ပါ

စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ မ်ား‌ေလ‌ေလ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ပိုပိုပီး စိတ္‌ပင္‌ပန္‌းလာ‌ေလ‌ေလပါပဲ။ ဒါ‌ေၾကာင္‌့စိတ္‌ကို တင္‌းၾကပ္‌မထားပဲ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈေတြကိုဘယ္‌လို ‌ေျဖရွင္‌းရမလဲဆိုတာကို ‌ေခါင္‌း‌ေအး‌ေအးထားၿပီး ‌ေတြးပါ ။

၇။ လူမႈ‌ေရးကူညီမႈ‌ေတြလုပ္‌ပါ

စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြ ‌ေလ်ာ့က်ဖို႔ ‌ေျဖ‌ေဆးတစ္ခုက‌ေတာ့ လူမႈ‌ေရး လုပ္‌ငန္‌း‌ေတြကိုကူညီ လုပ္‌‌ေဆာင္‌ျခင္‌းပါပဲ။ အကူအညီလိုအပ္‌တဲ့‌ေနရာ‌ေတြကို ‌ေငြ‌ေၾကးလွဴတာပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ကိုယ္‌တိုင္‌ပါဝင္‌ၿပီး လုပ္‌အား‌ေပးတာပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ လုပ္‌‌ေဆာင္‌ျခင္‌းက သင္‌့ရဲ႕စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြကို‌ေလ်ာ့က်‌ေစပါတယ္‌ ။

play
 

၈။ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈရဲ႕ အ‌ေျဖကို ရွာပါ

စိုးရိမ္‌ပူပန္‌‌ေနရမႈရဲ႕ အဓိက အ‌ေျဖက ဘာလဲဆိုတာကို ရွာပါ။ ဒါဆိုရင္‌ ‌‌ေအး‌ေဆးျဖစ္‌ပီ‌ေပါ့။ အေျဖသိရင္ ေျဖရွင္းဖို႔နည္းလမ္းကလည္း အလိုလိုရလာလိမ့္မယ္ေလ။

၉။ အသက္‌ဝ‌ေအာင္‌ရွဴပါ

အသက္‌ရွဴျခင္‌းနဲ႔စိတ္‌ရဲ႕က်န္‌းမာ‌ေရးဟာ ဆက္‌စပ္‌‌ေနပါတယ္‌။ ဒါ‌ေၾကာင္‌့ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြျဖစ္‌လာပီဆိုရင္‌ ‌ေလ‌ေကာင္‌း‌ေလသန္‌႔ရတဲ့ ‌ေနရာကိုသြားၿပီး အသက္‌ဝဝ ရွဴလိုက္‌ပါ ။

၁၀။ အ‌ေတြးမွား‌ေတြကို တိုက္‌ထုတ္‌ပါ

တကယ္‌လို႔ သင္‌့မွာ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌စရာ‌ေတြ‌ေပၚလာရင္‌ အ‌ေတြးမွား‌ေတြ ဝင္‌လာပါလိမ္‌့မယ္‌ ။ အ‌ေတြးမွား‌ေတြက သင္‌့ စိတ္‌ကို ဒုကၡ‌ေပးတဲ့အတြက္‌လက္‌မခံပဲ တုိက္‌ထုတ္‌ပါ ။

၁၁။ ဓမၼသီခ်င္‌း‌ေတြ နား‌ေထာင္‌ပါ

သာယာႏွစ္‌လိုဖြယ္‌ ေကာင္‌းတဲ့ ဓမၼသီခ်င္‌‌း‌ေတြ နား‌ေထာင္‌ျခင္‌းဟာလည္‌း သင္‌့ရဲ႕ စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြကို ‌ေလ်ာ့က်ဖို႔ကူညီ‌ေပးပါတယ္‌ ။

play

 

၁၂။ တရားထိုင္‌ပါ

အသက္‌ရွဴျခင္‌းနဲ႔ စိတ္‌ရဲ႕ က်န္‌းမာ‌ေရးဟာ ဆက္‌စပ္‌‌ေနတယ္‌ဆိုတာ ‌ေဖာ္‌ျပပီးသားပါ။ တိတ္‌ဆိတ္‌ၿငိမ္‌သက္‌တဲ့ပတ္‌ဝန္‌းက်င္‌မွာ မ်က္‌စိမိွတ္‌ တရားထိုင္‌ျခင္‌းကလည္‌း သင္‌့စိတ္‌ကိုတည္‌ၿငိမ္‌‌ေစၿပီး ‌ေအးခ်မ္‌း‌ေစပါတယ္‌ ။

၁၃။ ေရတစ္ခြက္‌‌ေလာက္‌‌ေသာက္‌လိုက္‌ပါ

အရိုးရွင္‌းဆံုးနဲအလြယ္‌ကူဆံုးနည္‌းပါ ။‌ ေရဓာတ္‌က သင္‌့ရဲ႕ စိတ္‌ထဲက စိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြကိုတိုက္‌ထုတ္‌တဲ့‌ေနရာမွာ ကူညီ‌ေပးပါတယ္‌ ။

၁၄။ အျမင္‌‌ေတြ‌ကုိ ေျပာင္‌းလဲပါ

ခ်စ္‌ျခင္‌း‌ေမတၲာနဲ႔ နားလည္‌လက္‌ခံမႈ‌ေတြထားၿပီး အရာရာကို တတ္‌ႏိုင္‌သမွ် အ‌ေကာင္‌းျမင္‌ျခင္‌းကလည္‌း သင္‌့ကိုစိုးရိမ္‌ပူပန္‌မႈ‌ေတြက ေန ‌‌ေဝးကြာ‌ေစပါတယ္‌ ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD