AD
AD
AD

ညဥ့္နက္ခ်ိန္ေက်ာ္လြန္တာေတာင္ အိပ္မေပ်ာ္လို႔ မနက္ပိုင္းလည္း အိပ္ရာက ေစာေစာမထႏိုင္၊ အလုပ္မွာအိပ္ငိုက္ေနရတဲ့ အျဖစ္ေတြဟာ တကယ္ကိုဆိုး႐ြားပါတယ္။ လန္းဆန္းတက္ၾကြေနရမယ့္ မနက္ခင္းဟာ ညဘက္ အိပ္ေရးမဝတာနဲ႔တင္ပဲ ထိုင္းမႈိင္းေလးလံေနရတယ္။ ဒါေတြကို သိပၸံနည္းက်က် ေျဖ႐ွင္းလို႔ရတယ္ဆုိရင္ စိတ္ဝင္စားမလား။

၁။ ညည ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္ဘူးဆုိရင္

ညအိပ္ခ်ိန္မတိုင္မီ ၇ နာရီအလိုတည္းက လက္ဖက္ရည္၊ ေကာ္ဖီကို စၿပီးေ႐ွာင္ပါ။ မနက္တုိင္း ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။

play

 

၂။ ေဟာက္လြန္းလို႔

အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္း ေဟာက္တဲ့အခါ ေဘးလူတင္ နားမခံသာတာမဟုတ္ပါဘူး။ ေဟာက္တဲ့လူကိုယ္တိုင္လည္း အိပ္ေရးမဝ ျဖစ္ရတယ္။ ညာဘက္ကိုေစာင္းအိပ္ၿပီး လက္ေတြကို ေခါင္းေအာက္မွာထားအိပ္ပါ။ အိပ္ခါနီး အရက္မေသာက္သင့္ဘူး။ ႏွာပိတ္ေနရင္ အိပ္ရာဝင္ခါနီး ႏွာေခါင္းတြင္းျဖန္းေဆးေလးသံုးထားႏိုင္ပါတယ္။

၃။ ဇက္နာတယ္

လည္ပင္းနာတယ္၊ ဇက္နာတယ္ဆုိတာ အဓိကအားျဖင့္ေတာ့ ေခါင္းအံုးေၾကာင့္ ျဖစ္တာပါ။ ေပ်ာ့လြန္း၊ မာလြန္းရင္ လည္ပင္းနဲ႔ဇက္ေတြ နာတတ္တယ္။ ေခါင္းအံုးကို အနည္းဆံုး ၂ ႏွစ္ျပည့္တိုင္း အသစ္လဲသင့္ပါတယ္။

၄။ ခဏခဏႏိုးတယ္

အရက္ေသာက္ၿပီးမွ အိပ္ရင္ အဲ့လိုျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အခန္းတြင္း အပူခ်ိန္ကေတာ့ ၂၀ မွ ၂၂ ဒီဂရီစင္တီဂရိတ္ၾကားမွာဆုိ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ပါတယ္။

play

 

၅။ ရင္ပူတယ္

ဒါဆိုရင္ေတာ့ ဆရာဝန္နဲ႔ေတြ႕သင့္တယ္။ မေတြ႕ခင္ကာလအတြင္းမွာေတာ့ အိပ္တဲ့အခါ ေခါင္းအံုးကိုျမႇင့္ထားၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို ဘယ္ဘက္ေစာင္းကာ အိပ္ရပါမယ္။ လက္ေတြကို ေခါင္းေအာက္မွာထားပါ။

၆။ ပခံုးနာတယ္

အေၾကာတက္၊ ပခံုးနာတယ္ဆိုရင္ ပက္လက္အေနအထားနဲ႔အိပ္ပါ။ လက္မွာ ေခါင္းအံုးကိုပိုက္ၿပီး အိပ္ၾကည့္ပါ။

၇။ အိပ္ရာထဖုိ႔ခက္တယ္

အခ်ိန္တစ္ခု သတ္မွတ္ထားပါ။ ဥပမာ မနက္ ၇ နာရီတုိင္း အိပ္ရာထႏိုင္ေအာင္ ႏႈိးစက္ေပးထားၾကည့္ႏိုင္တယ္။ ပိတ္ရက္ေတြမွာလည္း ပံုမွန္ ထေနက်အခ်ိန္ပဲထပါ။ အေလ့အက်င့္ျဖစ္တာေပါ့။

Postby

 

၈။ အေၾကာေတြေတာင့္တင္း

အေၾကာေတြေတာင့္တင္းရင္လည္း အိပ္မေပ်ာ္ဘူး။ နာတဲ့ေနရာ၊ အေၾကာေတာင့္တင္းတဲ့ေနရာကို လက္ေလးနဲ႔ႏွိပ္နယ္ပါ။ အေၾကာဆန္႔ေလ့က်င့္ခန္း၊ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြလုပ္ၾကည့္ပါ။

၉။ ခါးနာလို႔အိပ္မေပ်ာ္ဘူး

ေမွာက္လ်က္အိပ္ၾကည့္မလား။ ေပါင္ေအာက္မွာ ေခါင္းအံုးတစ္လံုးထားၿပီး ေမွာက္လ်က္အိပ္ပါ။ ပက္လက္အိပ္ရင္ေတာ့ ေခါင္းအံုးကို ေျခေထာက္ေအာက္မွာထားၿပီး အိပ္မယ္ဆုိ ခါးနာသက္သာၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ပါတယ္။

Source : Bright Side

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD