AD
AD
AD

အိပ္ေနရင္းေဟာက္တယ္ဆိုတာ ဆန္းတဲ႔ကိစၥေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး။ လူတိုင္းနီးပါး အိပ္ေနရင္းေဟာက္ဖူးၾကပါတယ္။ အိပ္ေနရင္း အသက္ရွဴတဲ႔အခါ ေလဟာ လည္ေခ်ာင္းထဲကိုဝင္လာၿပီး အေႏွာင္႔အယွက္ေပးတဲ႔အတြက္ ေဟာက္သံျဖစ္ေပၚလာရတာျဖစ္ပါတယ္။ ဝင္လာတဲ႔ေလေတြဟာ လည္ေခ်ာင္းထဲက တစ္ရွဴးေတြကို တုန္ခါေစၿပီး ေဟာက္သံျပင္းျပင္းေတြ ထြက္ေပၚလာရပါေတာ႔တယ္။

play

 

အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းဟာ မိမိကုိယ္တိုင္ကိုေကာ၊ မိမိနဲ႔တစ္ခန္းတည္းတူတူအိပ္သူေတြကိုပါ အိပ္ေရးပ်က္ေစႏိုင္ပါတယ္။ အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းကို တားဆီးေပးႏိုင္တဲ႔ နည္းလမ္းေလးေတြကေတာ႔...

၁။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ႔ပါ

play
 

အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္မ်ားျပားတဲ႔သူေတြမ်ားလည္း အျဖစ္မ်ားပါတယ္။ ဝိတ္ခ်လိုက္မယ္ဆိုရင္ လည္ေခ်ာင္းထဲက တစ္ရွဴးေတြနည္းပါးလာႏိုင္ၿပီး အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းကိုပါ ေလ်ာ႔က်ေစႏိုင္ပါတယ္။

၂။ ေဘးတေစာင္းအိပ္ပါ

ပက္လက္လွန္အိပ္မယ္ဆိုရင္ လွ်ာကို လည္ေခ်ာင္းရဲ႕ေနာက္လလက္ကိုေရာက္ေစတဲ႔အတြက္ လည္ေခ်ာင္းထဲကိုဝင္တဲ႔ ေလလမ္းေၾကာင္းကုိ ပိတ္ဆို႔ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေဘးတေစာင္းအိပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ေလလမ္းေၾကာင္းကို ေခ်ာေခ်ာရွဴရွဴျဖစ္ေစၿပီး အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းကိုလည္း ေလ်ာ႔က်ေစပါတယ္။

၃။ ေခါင္းအံံုးထူထူသံုးပါ

play
 

ေခါင္းအံုးထူထူသံုးျခင္းျဖင္႔ ေခါင္းကို အိပ္ယာခင္းနဲ႔ အနည္းဆံုး (၄) လက္မေလာက္အကြာမွာရွိေစၿပီး လည္ေခ်ာင္းတြင္းေလလမ္းေၾကာင္းကို ပြင္႔ေစေသာေၾကာင္႔ အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းကိုလည္း ေလ်ာ႔ပါးေစပါတယ္။

၄။ အလာ႔ဂ်စ္ထတတ္ရင္ ေဆးဝါးကုသမႈခံယူပါ

အလာ႔ဂ်စ္ထျခင္းေတြက ႏွာေခါင္းကတဆင္႔ အသက္ရွဴျခင္းကို ေလ်ာ႔က်ေစတဲ႔အတြက္ ပါးစပ္ကေနတဆင္႔ပဲ အသက္ရွဴလို႔ရပါတယ္။ ဒါဟာ ခင္ဗ်ားအတြက္ အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းျဖစ္ႏိုင္ေျခကို ပိုမို မ်ားျပားေစပါတယ္။ တကယ္လို႔ အလာ႔ဂ်စ္ထတတ္တယ္ဆိုရင္ ဆရာဝန္နဲ႔ေသခ်ာျပသၿပီး ကုသမႈခံယူပါ။

၅။ မအိပ္ခင္အရက္ေသာက္ျခင္းကို ေရွာင္ၾကဥ္ပါ

play
 

အိပ္ယာမဝင္ခင္ အနည္းဆံုး (၂) နာရီေလာက္အလိုမွာ အရက္မေသာက္မိေအာင္ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။ အရက္ဟာ လည္ေခ်ာင္းၾကြက္သားေတြကို ေလ်ာ႔တိေလ်ာ႔ရဲျဖစ္ေစတဲ႔အတြက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္း ေဟာက္ျခင္းကိုလည္း ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

၆။ ေဆးလိပ္ျဖတ္ပါ

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းဟာလည္း အိပ္ေနစဥ္ေဟာက္ျခင္းကို ပိုမိုဆိုးရြားေစတဲ႔ အေလ႔အထတစ္ခုပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ အိပ္ေနရင္းေဟာက္ျခင္းကို ကုစားႏိုင္ဖို႔အတြက္ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းကို ရပ္တန္႔လိုက္ပါ။

Source: healthline

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD