AD
AD
AD

သင္ဟာ ေန႔လယ္ေန႔ခင္း တစ္ေမွးအိပ္တတ္သူ ျဖစ္ပါသလား။ ဒါဟာ သင့္ကို ေကာင္းက်ိဳးျဖစ္ေစလား၊ ဆိုးက်ိဳးသက္ေရာက္ေစလား ဆုိတာကိုေရာ ေတြးမိဖူးပါသလား။ ‌ေန႔ခင္‌းအခ်ိန္‌‌ေတြမွာ မၾကာခဏ တ‌စ္ေမွးအိပ္‌စက္‌ျခင္‌းက သင္‌့ကို ဆီးခ်ိဳ‌ေရာဂါနဲ႔ ႏွလံုး‌ေသြး‌ေၾကာနဲ႔သက္ဆုိင္တဲ့ေရာဂါေတြ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ရာခိုင္ႏႈန္း ပိုမ်ားလာေစတယ္လို႔ အေမရိကန္အ‌ေျခစိုက္‌ က်န္းမာေရးစာေစာင္တစ္ခုက ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ဖူးပါတယ္။

play

 

ဒါေပမဲ့ ဒီအခ်က္ေတြဟာ မဟုတ္မွန္ေၾကာင္း အရီဇိုးနားျပည္‌နယ္‌တကၠသိုလ္‌က ပါ‌ေမာကၡ ‌ေဒါက္‌တာ Michael Gardens က ‌ျငင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။ ေဒါက္တာ မိုက္ကယ္ဂါးဒင္းစ္က ‌ေန႔ခင္‌းဘက္‌‌ေတြမွာ တ‌စ္ေမွးအိပ္စက္ျခင္းဟာ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ ညဘက္‌‌ေတြမွာ အိပ္‌‌ေရးမဝျခင္းနဲ႔ မၾကာခဏ လန္႔ႏိုးျခင္းတုိ႔ ၾကံဳခဲ့လို႔သာ ေန႔ဘက္ေတြမွာ ခတၱခဏအိပ္စက္ျဖစ္ေနျခင္းလို႔ ဆုိပါတယ္။ ညဘက္‌အိပ္‌မ‌ေပ်ာ္‌တာက‌ေတာ့ အယ္‌လ္ဇိုင္‌းမားေရာဂါနဲ႔ အဝလြန္‌‌ျခင္းတုိ႔ ျဖစ္ေစျခင္းနဲ႔ေတာ့ ဆက္‌စပ္‌‌ေနပါတယ္‌။

play

 

 

ေန႔လယ္ေန႔ခင္း တစ္ေမွးအိပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ တစ္ရက္ကို တစ္နာရီန႔ဲအထက္ ပိုအိပ္ျဖစ္ေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ သင့္ရဲ႕အိပ္‌စက္‌မႈ ဒါမွမဟုတ္‌ သင္‌့က်န္‌းမာ‌ေရးမွာ ျပႆနာ‌ေတြရိွ‌ေနတယ္‌ဆိုတဲ့ လကၡဏာပါပဲ။ ဒါ‌ေပမဲ့ တစ္ရက္‌ကုိ မိနစ္‌ ၂၀ က‌ေန ၃၀ အၾကား တစ္ေမွးအိပ္‌စက္‌ျခင္‌းက‌ေတာ့ သင္‌့ကို ‌ေကာင္‌းက်ိဳး‌ေတြ ရရိွ‌ေစပါတယ္‌လို႔ ‌ေဒါက္‌တာမိုက္ကယ္က ဆက္‌လက္‌‌ေျပာၾကားထားပါတယ္‌။

Postby

 

ထိုကဲ့သို႔ အိပ္‌စက္‌ျခင္‌းျဖင္‌့ သင္‌့ရဲ႕ ရုပ္‌ပိုင္‌းဆိုင္‌ရာ‌ေရာ စိတ္‌ပိုင္‌းဆိုင္‌ရာ‌မွာပါ ‌ေကာင္‌းက်ိဳး‌ေတြရရိွ‌ေစပါတယ္‌။ ‌ေန႔ခင္‌းဘက္‌မွာ ခဏတာ အိပ္‌စက္‌အနားယူတာက သင္‌့ကို Expresso ‌ေကာ္‌ဖီ ၂ခြက္‌ ဒါမွမဟုတ္‌ အားျဖည့္အခ်ိဳရည္ တစ္ဗူးစာနဲ႔ ညီမွ်တဲ့ စြမ္းအားကို ရ႐ွိေစပါတယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။

play

 

ပံုမွန္‌ ‌ေန႔ခင္‌းဘက္‌ မိနစ္‌အနည္‌းငယ္‌ ‌တ‌စ္ေမွးအိပ္အနားယူတတ္‌တဲ့သူ‌ေတြကို ‌ေမးျမန္‌းၾကည္‌့တဲ့အခါမွာလည္‌း ထိုကဲ့သို႔ တ‌ေမွးအိပ္‌စက္‌ၿပီးတဲ့အခါ သူတို႔ဟာ ပိုၿပီး တက္‌ႂကြလန္‌းဆန္‌းကာ စိတ္ကူးအၾကံဉာဏ္ေတြ ပိုမို ‌ေကာင္‌းမြန္‌လာတယ္‌လို႔ ခံစားရေၾကာင္း ေျဖၾကားခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါ‌ေပမဲ့ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ ညဘက္‌‌ေတြ အိပ္‌‌ေရးပ်က္‌လို႔ ‌ေန႔ခင္‌းဘက္‌မွာ အၾကာႀကီးအိပ္‌တာမ်ိဳးက‌ေတာ့ သင့္ကို ညဘက္‌‌ေတြမွာ ပိုၿပီး အိပ္‌‌ေရးပ်က္‌တာမ်ိဳး‌ေတြ ျဖစ္‌‌ေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင္‌့အ‌ေနနဲ႔ တကယ္‌လို႔ ညဘက္‌မွာ အိပ္‌‌‌ေရးပ်က္‌ခဲ့လို႔ ‌ေန႔ခင္‌းဘက္‌မွာ အိပ္‌ခ်င္‌လာပီဆိုရင္‌ မအိပ္‌စက္‌ဘဲ ခဏ‌ေလာက္‌ လမ္‌းထ‌ေလွ်ာက္‌လိုက္‌ျခင္‌းက သင္‌့ကို ပံုမွန္‌ အိပ္‌စက္‌‌ေအာင္‌ ကူညီ‌ေပးမွာ အ‌ေသအခ်ာပါပဲ။

Source : Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD