AD
AD
AD

ပ်င္းရိညည္းေငြ႕ဖြယ္ေကာင္းတဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ ထမင္းေလးစီရင္း အိပ္ငိုက္မိတတ္တာဟာ မဆန္းပါဘူး။ ဒါေပမယ္႔ အထက္လူႀကီးမျမင္ေအာင္ေတာ႔ ခိုးငိုက္တတ္ရတာေပါ႔။ တကယ္လို႔ အလုပ္ခ်ိန္အတြင္းမွာ တေရးတေမာ အိပ္စက္ခြင္႔ေပးတဲ႔ သူေ႒းရွိတယ္ဆိုရင္ေကာ အဲဒီလိုသူေ႒းဆီမွာ အလုပ္လုပ္ခ်င္မွာလား။

အိပ္စက္ျခင္းရဲ႕အေရးပါပံု

play
 

ေအရီယားနား ဟပ္ဖ္ဖင္တန္ (Arianna Huffington) ဟာ အေမရိကန္သတင္းဝက္ဘ္ဆိုဒ္ မီဒီယာတစ္ခုျဖစ္တဲ႔ The Huffington Post ရဲ႕ ပူးတြဲတည္ေထာင္သူနဲ႔ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ျဖစ္ၿပီး ေအာင္ျမင္တဲ႔ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သူမဟာ အရင္တံုးက စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈကိုပဲ ၾကည္႔ခဲ႔သူတစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔ သူမရဲ႕အျမင္ေတြ ေျပာင္းလဲလာခဲ႔တဲ႔ အခ်ိန္တစ္ခု ရွိလာခဲ႔ပါတယ္။ အလုပ္ေတြမ်ားလြန္းလို႔ အိပ္ေရးေတြပ်က္ၿပီး စားပြဲေပၚေမွာက္လ်က္သား အိပ္ေပ်ာ္သြားရာကေန ျပဳတ္က်ၿပီး ပါးရိုးတစ္ေခ်ာင္း က်ိဳးသြားခဲ႔ၿပီးေနာက္မွာ ေအရီယားနားဟာ အျမင္မွန္ရလာခဲ႔ပါတယ္။

ေလာကႀကီးမွာ အလုပ္ေတြပဲဖိႀကိဳးစားေနတာထက္ စိတ္နဲ႔ခႏၶာကို အနားေပးဖို႔ပဲ လိုအပ္တယ္ဆိုၿပီးေတာ႔ေပါ႔။ အဲဒီလို စိတ္နဲ႔ ခႏၶာ (၂) ခုလံုးကို အနားရေစတဲ႔ အျပဳအမူထဲမွာ အိပ္စက္ျခင္းက ထိပ္ဆံုးကပါ ပါတယ္။

play

 

ဒီလိုနဲ႔ အိပ္စက္ျခင္းကို အထူးစိတ္ဝင္စားၿပီး သိပၸံနည္းက်သုေတသနေတြပါ ျပဳလုပ္ခဲ႔တဲ႔ ေအရီယားနားဟာ သူမရဲ႕စာအုပ္အသစ္တစ္အုပ္ျဖစ္တဲ႔ "The Sleep Revolution: Transforming Your Life One Night at a Time" (အိပ္စက္ျခင္းေတာ္လွန္ေရး- တစ္ညကိုတစ္ႀကိမ္ အိပ္စက္ျခင္းျဖင္႔ သင္႔ဘဝကို ေျပာင္းလဲယူလိုက္ပါ) ဆိုတဲ႔ စာအုပ္ထဲမွာပါ သူမရဲ႕ေလ႔လာေတြ႕ရွိခ်က္ေတြကို ေရးသားခဲ႔ပါတယ္။

Popsugar.com က ေဆာင္းပါးရွင္ လီဆာ ရွဴးဂါး (Lisa Sugar) ဟာ ေအရီယားနားကို အင္တာဗ်ဴးခဲ႔ၿပီး ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ အလုပ္-ဘဝ မွ်ေျခကို တၿပိဳင္တည္းရရွိေစဖို႔အတြက္ ဘာေတြလိုအပ္လဲဆိုၿပီး ေမးျမန္းခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒီမွာ သူမက အိပ္စက္ျခင္းကို အဓိကဦးစားေပးအရာတစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ႔ပါတယ္။

play

 

"အိပ္ေရးသာမဝဘူးဆိုရင္ အရာရာတိုင္းက အဆင္မေျပျဖစ္ေနမွာပါ။ မိတင္ေတြ တက္မယ္။ လုပ္စရာရွိရာေတြ လုပ္မယ္။ ဘာပဲလုပ္လုပ္... အိပ္ေရးမဝေတာ႔ လူကညည္းစီစီျဖစ္ၿပီး တီထြင္ဖန္တီးဉာဏ္ေတြလည္း ထြက္ေပၚလာႏိုင္ျခင္း မရွိေတာ႔ပါဘူး" လို႔ ေအရီယားနားက ေျပာၾကားခဲ႔ပါတယ္။ ေအရီယားနားဟာ ဒီအိုင္ဒီယာကို စြဲစြဲျမဲျမဲယံုၾကည္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ The Huffington Post ရံုးခန္းမွာလည္း ေန႕လည္ေန႕ခင္းအခ်ိန္ေတြမွာ လိုအပ္လာတိုင္း အိပ္စက္ႏိုင္ေစဖို႔ အိပ္ရာလိပ္ေတြကို ထားရွိထားပါတယ္။

 

လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ္စီတာဝန္ေတြ ရွိၾကတဲ႔အတြက္ အဲဒီလိုတေရးတေမာအိပ္စက္ဖို႔ အခ်ိန္မေပး ႏိုင္ၾကဘူးလို႔ ဆိုၾကပါတယ္။ ေအရီယားနားကေတာ႔ မိနစ္ (၂၀) ေလာက္ တေရးတေမာ အိပ္စက္ေပးလိုက္မယ္ဆိုရင္ ခႏၶာကိုယ္ခြန္အားနဲ႔ စိတ္ခြန္အားကို ျပန္လည္ျပည္႔ဝေစႏိုင္တယ္လို႔ ယံုၾကည္ထားပါတယ္။

သူမကိုယ္တိုင္လည္း ဒီဥပမာအတိုင္း လုိက္နာက်င္႔ၾကံပါတယ္။ သူမရဲ႕ ရံုးခန္းထဲမွာ ဆိုဖာရွည္တစ္လံုးကို ထားရွိၿပီး လိုအပ္လာၿပီထင္တိုင္္း သူမဟာ တေရးတေမာအိပ္စက္ေလ႔ရွိပါတယ္။ သူေ႒းကိုယ္တိုင္ အိပ္ျပမယ္ဆိုရင္ ဝန္ထမ္းေတြလည္း လိုက္လုပ္လိမ္႔မယ္လို႔ သူမက ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ ဒါကိုသူမက "ထိပ္ဆံုးကိုေရာက္ဖို႔ အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ အစျပဳၾကစို႔" လို႔ ဆိုထားပါတယ္။

play

 

အိပ္စက္ျခင္းရဲ႕အေရးပါအရာေရာက္မႈ ေနာက္ကြယ္က သိပၸံနည္းက်အခ်က္အလက္ေတြက ေအရီယားနားကို အိပ္စက္ျခင္းဟာ ဘယ္ေလာက္အေရးႀကီးလဲဆိုတာကို သိရွိရင္ ေအာင္ျမင္မႈကို ဖမ္းဆုပ္ႏိုင္တယ္လို႕ သေဘာေပါက္ နားလည္ေစပါတယ္။

ေဆာင္းပါးရွင္ လီဆာက ေအရီယားနားကို သူမရဲ႕စာအုပ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သုေတသနျပဳလုပ္ရာမွာ ဘယ္ေတြ႕ရွိခ်က္က သူမကို အံ႕အားအသင္႔ေစဆံုးလဲဆိုၿပီး ေမးျမန္းခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒီမွာ သူမက "အိပ္စက္ျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္နဲ႔ဆိုင္ပါတယ္။ ဦးေႏွာက္အတြက္ အက်ိဳးရွိပါတယ္။ ဦးေႏွာက္နဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ အရင္တံုးက ကြ်န္မတို႔ထင္ခဲ႔ၾကတာက အိပ္စက္ျခင္းဟာ လႈပ္ရွားမႈကင္းမဲ႔ျခင္းတစ္မ်ိဳးဆိုၿပီး ထင္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ အိပ္စက္ေနခ်ိန္မွာ တစ္ေန႔တာလံုး ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ျဖစ္တည္လာတဲ႔ အဆိပ္အေတာက္ေတြကို ေဆးထုတ္ပစ္တဲ႔ ကတိုက္ကရိုက္ အျပဳအမူတစ္မ်ိဳးပဲ ျဖစ္ပါတယ္" လို႔ ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ႔ပါတယ္။

ဒါေၾကာင္႔ ေန႔လည္ေန႕ခင္း တေရးတေမာအိပ္စက္ျခင္းဟာ ရံုးအလုပ္မွာ ပိုမိုေအာင္ျမင္ေအာင္၊ လိုခ်င္တဲ႔ ပရိုးမိုးရွင္းရေအာင္၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြေရွ႕မွာ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္အျပည္႔ရွိေၾကာင္း ျပသႏိုင္ေအာင္ အေထာက္အကူျပဳႏိုင္ပါတယ္။

Source: popsugar

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD